حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۶۰ وات Infinix در کنار شارژر بی سیم ۱۱۰ وات این برند معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هفته گذشته درباره شارژر ۲۶۰ وات اینفینیکس برای شما نوشتیم. به تازگی این فناوری شارژ سریع به همراه یک نمونه سریع بی‌سیم رونمایی شده است. شارژر ۲۶۰ وات Infinix در کنار شارژر بی سیم ۱۱۰ وات این برند نگاهی جالب به آینده ارائه می‌کند.

شارژر ۲۶۰ وات Infinix

اینفینیکس مرحله جدیدی از فناوری شارژ فوق سریع خود را معرفی کرد. فناوری جدید شارژر ۲۶۰ وات اینفینیکس که این شرکت به آن All-Round FastCharge می‌گوید، می‌تواند باتری را از ۰ تا ۲۵ درصد در تنها ۱ دقیقه شارژ کند و در کمتر از 8 دقیقه به ۱۰۰ درصد می‌رسد. شارژر بی‌سیم ۱۱۰ وات هم از صفر تا ۱۰۰ درصد را در ۱۶ دقیقه شارژ خواهد کرد.

شارژر ۲۶۰ وات تنها ۹ ماه پس از فناوری ۱۸۰ وات Thunder Charge این برند عرضه می‌شود. فناوری جدید یک باتری 12C را به جای باتری دوگانه 8C استفاده می‌کند. همچنین با طراحی مدار ۴ پمپی ارتقا یافته به طور هوشمند نیاز موجود را شناسایی می‌کند و تعداد پمپ های شارژ مورد نیاز را تخصیص می دهد.

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، راندمان شارژ 98.5 درصد است و باتری آزمایشی 4400 میلی آمپر ساعتی می تواند 90 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 1000 چرخه حفظ کند.

این شارژر از ترکیبی از مواد GaN و زیرساخت مدار AHB با چگالی توان بالا استفاده می‌کند و اندازه کوچک و کنترل شارژ ایمن را داراست. کابل نیز مهم است و اینفینیکس کابلی را توسعه داده است که می تواند جریانی تا 13 آمپر را برای اطمینان از شارژ 260 واتی داشته باشد.

شارژ بی‌سیم 110 واتی از سیم‌پیچ‌های حساس کوچک سفارشی با معماری‌های مختلف استفاده می‌کند. سیم‌پیچ‌های کمتر اما گسترده‌تر در همان فضا وجود دارد که مقاومت داخلی را کاهش می‌دهد و متعاقباً افزایش دمای تلفن را هنگام شارژ کاهش می‌دهد.

همچنین یک شارژر سفارشی 110 واتی با طراحی دو سیم پیچ برای شارژ عمودی و افقی وجود دارد. این شارژر از یک فن برای بهبود اتلاف گرما استفاده می کند.

در کنار شارژ بی سیم و سیمی، این استاندارد از شارژ معکوس، شارژ بای‌پس و شارژ چند پروتکلی نیز پشتیبانی می کند. خوشبختانه با پروتکل های دیگر از جمله Power Delivery 3.0 هم سازگار است.

این شرکت تایید کرد که این فناوری جدید امسال با گوشی هوشمند Infinix Note وارد خواهد شد.

نظر شما چیست؟ عملکرد اینفینیکس را در ارائه شارژ سریع سیمی و بی‌سیم جذاب جدید چطور می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)