حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی Infinix Zero X با شارژر ١۶٠ وات سیمی و ۵٠ وات بی‌سیم منتشر شد

کمپانی هنگ کنگی Infinix، برند خیلی مطرحی نیست، اما می‌خواهد یک نوآور باشد. به همین دلیل است که این کمپانی می‌خواهد هرچه سریع‌تر از گوشی جدید خود با پشتیبانی از شارژر ١۶٠ واتی پرده بردارد. تیزر رسمی Infinix Zero X که گوشی پرچمدار جدید Infinix است، با شارژر ١۶٠ واتی سیمی و شارژر ۵٠ واتی بی سیم منتشر شده است.

تیزر رسمی Infinix Zero X با تأیید استفاده از شارژر سیمی ١۶٠ واتی و شارژر بی سیم ۵٠ واتی

اگر یادتان باشد، چندی پیش از گوشی جدید Infinix با پشتیبانی از شارژر ١۶٠ واتی نوشته بودیم. حتی بعد از آن، رندرهایی از این گوشی پرچمدار منتشر شد که به ما دید کلی از این دستگاه رونمایی نشده می‌داد.

 

رندر گوشی پرچمدار Infinix با پشتیبانی از شارژر ١۶٠ واتی را ببینید

 

حال، وجود این گوشی و برخی دیگر از مشخصات آن رسماً توسط Infinix تأیید شده است. بر اساس توییتی از یک حساب کاربری با نام Ankit، گوشی جدید Infinix در راه است. این گوشی پرچمدار، پیش از این در شایعاتی به همراه یک شارژر پر توان ١۶٠ واتی ظاهر شده بود. اما ارتباط این شارژر و گوشی مذکور، در هاله‌ای از ابهام بود. اما این بار، Infinix رسماً وجود چنین گوشی را تأیید کرده است. گوشی پرچمدار جدید Infinix، با نام Zero X روانه بازار خواهد شد.

شارژر ١۶٠ واتی گوشی Infinix

تیزر رسمی Infinix Zero X نیز بر شایعات قبلی نیز مهر تأیید بزرگی می‌زند. در تیزر اول، بهره گیری از شارژر ١۶٠ واتی برای این گوشی رسماً تأیید شده است. بنابراین، این گوشی احتمالاً رکورد دار سریع‌ترین زمان شارژ برای یک دستگاه با عرضه عمومی خواهد بود. مشخص نیست که شارژر Infinix Zero X در جعبه آن قرار دارد یا خیر. تیزر دوم نیز از استفاده از شارژر بی سیم ۵٠ واتی برای این دستگاه حکایت دارد. تاریخ رسمی رونمایی از Infinix Zero X مشخص نیست. اما با گذر زمان، مطمئناً اطلاعات بیشتری از این دستگاه پرچمدار به دست ما خواهد رسید.

نظر شما در مورد Infinix Zero X چیست؟ آیا این گوشی برای شما جذابیتی دارد؟ استفاده از شارژر ١۶٠ واتی برای شما تا چه حد مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، ماشاله 160 وات، واقعا این سرعت فست سارژها چقدر میره بالاتر،حالا برسیم به این گوشی،فقط مشخصات فست سارژو بی سیمش هست که میشه گفت عالیه، ولی بقیه مشخصاتش معلوم نیست چی هست و چی نبست، بخصوص چیپست و دوربین ها، فکر کنم بقیه مشخصاتشم عالی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️