حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۶۰ وات اینفینیکس در دست توسعه است + شارژر بی سیم ۱۰۰ وات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی

اگر دوست دارید اسم برند شما شنیده شود، یک راه این است که برای شکستن یک رکورد تلاش کنید. برند Infinix این راه در پیش گرفته و وارد وادی توان شارژ خواهد شد. هر چند شارژر ۲۶۰ وات از شارژر ۲۴۰ وات ریلمی سریع‌تر است اما از شارژر ۳۰۰ وات شیائومی پایین‌تر می‌ایستد. به هر حال رتبه دوم هم برای برند کمتر شناخته شده بد نیست. شارژر ۲۶۰ وات اینفینیکس در دست توسعه است و حتی یک موضوع جالب دیگر هم از سوی این برند ارائه خواهد شد، این موضوع شارژر بی‌سیم ۱۰۰ وات است.

شارژر ۲۶۰ وات اینفینیکس

به تازگی تصویری از شارژر اینفینیکس ۲۶۰ واتی Thunder Charge منتشر شده که در کنار یک موبایل از برند Infinix قرار گرفته است. این دستگاه شبیه Infinix Zero Ultra به نظر می‌رسد، محصولی که پیش از این که با شارژ 180 واتی عرضه شده بود.

سیستم شارژ ۲۶۰ واتی جدید اینفینیکس ظاهرا یک پمپ شارژ ۱۰۰ واتی چهار طرفه و یک طراحی مدار AHB با کنترل شارژ ایمن را به همراه خواهد داشت.

منبع منتشر کننده تصویر اشاره می کند که Infinix در حال آزمایش یک فناوری شارژ بی سیم ۱۰۰ وات هم هست. این محصول دارای طراحی کویل سفارشی با راندمان شارژ بهبود یافته، کاهش مقاومت داخلی و افزایش زمان شارژ در اوج قدرت را به ارمغان می آورد.

شارژر ۲۶۰ وات

شارژر ۲۶۰ وات

به گفته منبع، اینفینیکس فناوری شارژ سریع ۲۶۰ واتی خود را ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ معرفی خواهد کرد. باید دید که آیا شاهد عرضه یک گوشی جدید در کنار شارژر ۲۶۰ واتی خواهیم بود یا از نسخه اصلاح شده Infinix Zero Ultra استفاده می‌شود.

به هر صورت اگر یک موبایل جدید مجهز به سیستم شارژ مذکور و به صورت تجاری به بازار عرضه شود، این برند به رتبه اول بالاترین توان شارژ موجود در یک دستگاه تجاری دست خواهد یافت. به هر حال شارژر ۳۰۰ وات ردمی شیائومی هنوز در موبایل تجاری استفاده نشده است.

شارژر ۳۰۰ وات Redmi شیائومی رسما معرفی شد: ۰ تا ۱۰۰ زیر ۵ دقیقه

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این بازی توان شارژ و افزایش سرعت شارژ شدن گوشی تا کجا پیش می‌رود. فناوری شارژر ۳۰۰ وات ردمی می‌تواند یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را زیر ۵ دقیقه از ۲ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند که واقعا دوست داشتنی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)