حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix با شارژر 180 وات Thunder Charge به زودی رونمایی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

در روز های گذشته دیدیم که اینفینیکس فناوری 180 واتی موسوم به Thunder Charge خود را عرضه کرده است. این فناوری بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. در واقع بر اساس آخرین اخبار این شرکت آن را با یک گوشی پرچمدار آینده در دسترس عموم کاربران قرار خواهد داد که این دستگاه در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. گفتی است که فناوری شارژ جدید این شرکت می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 4 دقیقه تا نیمه پر کند!

بیاید نگاهی به تاریخچه دستاورد های اینفینیکس در بخش شارژر ها بیاندازیم. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته بود که Infinix فناوری شارژ سریع 160 واتی خود را به عنوان یک مدل مفهومی معرفی کرد. با این حال این فناوری اقبال زیادی برای معرفی به همه کاربران ندلشت. اما منابع می‌گویند فناوری Thunder Charge این شرکت با سرعت 180 واتی، برخلاف نمونه پیشین، امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این فناوری جدید دو نوع حالت شارژ ارائه می‌دهد. حالت اول که در Infinix Note 12 VIP نیز موجود است، می‌تواند با حداکثر سرعت شارژ دستگاه را انجام دهد. حالت دوم نیز در واقع یک حالت معمولی و استاندارد است که می‌تواند با سرعتی متناسب شارژ شود و همزمان دمای دستگاه را پایین نگه دارد.

گوشی Infinix با شارژر 180 وات Thunder Charge به زودی رونمایی می‌شود

با شارژر Thunder Charge اینفینیکس بیشتر آشنا شوید

اینفینیکس با تولید کنندگان پیشرو باتری در جهان برای توسعه سلول باتری جدید 8C خود کار کرده است که حداکثر نرخ شارژ در باتری های لیتیومی قابل شارژ در این صنعت و در حال حاضر است. به منظور دستیابی به شارژ کامل در زمان کمتر، این شرکت از دو باتری با ظرفیت 8C برای دستیابی به ظرفیت ترکیبی 4500 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. در واقع هر باتری با توان 90 وات شارژ خواهد شد. برای ایمنی نیز چندین لایه حفاظتی و بهبود کارایی وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که دمای داخل دستگاه در حین شارژ پایین می‌ماند.

اینفینیکس از سه عدد پمپ شارژ موازی با راندمان انتقال شارژ 99 درصد، برای شارژر دو عدد باتری مجزا استفاده می‌کند. آنها به این طریق از اضافه بار و گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کنند. برای ایمنی بیشتر نیز این فناوری شارژ دارای 111 مکانیسم حفاظتی امنیتی نرم افزاری و سخت افزاری برای محافظت از گوشی های هوشمند، شارژرها و کابل های شارژ است.

علاوه بر اینها 20 سنسور وجود دارد که دمای اجزای کلیدی مانند پورت USB، تراشه‌ های شارژ، باتری و غیره را کنترل می‌کنند. آنها در فناوری شارژ خود تضمین می‌کنند که دما از علامت 43 درجه سانتیگراد فراتر نرود. این موضوع به جلوگیری از تخریب باتری کمک می‌کند.

Thunder Charge از یک تراشه رمزگذاری استفاده می کند که کابل شارژ را با بررسی اینکه آیا می تواند بار را تحمل کند یا خیر، تایید می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند از کابل های شارژ مورد نظر خود نیز استفاده کنند. همچنین از Thunder Charge می توان برای شارژ کردن دستگاه های دیگر با سرعت محدود بین 60 وات یا 100 وات استفاده کرد. به نقل از منبع، آخرین موضوع که کم اهمیت هم نیست به دریافت تاییدیه های لازم برای این شارژر و فناوری جدید آن باز می‌گردد. در واقع فناوری 180 واتی Thunder Charge اینفینیکس توسط استاندارد های سیستم شارژ سریع ایمن TÜV Rheinland آلمان تایید شده است.

 

برای شما توان کافی و مناسب برای شارژ دستگاه تلفن همراهتان چقدر است؟ فناوری جدید اینفینیکس را هیجان انگیز می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، همیشه تو بحث شارژ کمپانیهای مثل شیائومی، اوپو، ویوو، رلمی، پیشتاز بودن، ولی ایندفعه اینفینیکس شارژ180 واتی رونمایی کرده که باید گفت افرین بهش، مشخصات جالبی هم داره، 111 مکانیزم حفاظتی، و20 تا سنسور که مختص کنترل گرما هستش، حتی نوع سیم رو هم کنترل میکنه که چقدر میتونه این بار شارژ رو تحمل کنه، پس میشه گفت یه فست شارژ کاملا ایمن هستش،ولی من بخوام گوشی پرچمدار بخرم تو یکسال اینده، سراغ گوشی میرم که فست شارژش از50 پایینتر نباشه و از اونطرفم بالای 120 نباشه،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری