حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر شارژر ۱۸۰ وات Infinix با نام Thunder Charge منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

تقریبا ۱ سال پیش بود که با هم در ترنجی دیدیم سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس کانسپت ۲۰۲۱ در واقعیت چقدر است. امروز اما تیزر شارژر ۱۸۰ وات Infinix با نام Thunder Charge منتشر شده است.

تیزر شارژر ۱۸۰ وات Infinix

سال گذشته یک گوشی مفهومی از Infinix را با سیستم شارژ سریع 160 واتی آزمایش کردیم. این شرکت از آن زمان تاکنون به کار بر روی فناوری باتری ادامه داده و نرخ شارژ را حتی بالاتر برده است. اینجا یک ویدیوی تبلیغاتی سریع داریم که توسط مدیر عامل شرکت یعنی، بنجامین جیانگ منتشر شده است.

اینفینیکس این سیستم جدید را Thunder Charge می نامد و بر اساس اطلاعات روی گوشی حداکثر توان آن 180 وات است. این ویدیو تنها حدود 10 ثانیه است اما درصد باتری تقریباً یک درصد کامل بالا می رود.

 

بنابراین، سرعت سیستم “شارژ تاندر” یا “شارژ رعد” چقدر است؟ ما می دانیم خروجی سیستم 160 واتی سال گذشته این بود که شارژ کامل باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تنها در 10 دقیقه انجام شود.

در حالی که این شرکت هنوز دستگاهی با شارژ 160 واتی عرضه نکرده است، اما اینفینیکس نوت 12 VIP را با شارژ 120 واتی عرضه کرده است. ظرفیت باتری کمی بزرگ‌تر از گوشی کانسپت است و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت را داریم که زمان شارژ آن برای رسیدن از 0 تا 100 درصد برابر 17 دقیقه است.

سرعت شارژر ۱۶۰ واتی اینفینیکس کانسپت ۲۰۲۱ در واقعیت چقدر است؟

گوشی مفهومی 2021 فقط در مورد شارژ نبود، بلکه دارای یک فیلم تغییر رنگ در پشت و یک فیلم الکترولومینسانس بود که می‌توان از آن برای اعلان‌ها استفاده کرد. دستگاه جدید نیز ممکن است موارد بیشتری داشته باشد و به زودی احتمالا رونمایی می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که با این تحقیق و توسعه اینفینیکس روی فناوری‌های پیشرو می تواند برندسازی خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)