حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری هواوی P60 احتمالا در تاریخ 3 فروردین 1402 معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

غول فناوری چینی، هواوی، درحال برنامه‌ریزی برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری P60 و Mate X3 خود در ماه جاری میلادی است و پوستر آنلاین اخیرا فاش‌شده نشان می‌دهد که این شرکت یک رویداد را در تاریخ 23 مارس/3فروردین برگزار خواهد کرد که در آن این دستگاه‌ها به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

معرفی سری هواوی P60

این پوستر توسط یک کاربر در شبکه Weibo اسکرین‌شات شده است. به‌هرحال حتی درصورت عدم صحت این پوستر، این موضوع کاملا واضح است که رویداد سالانه هواوی در فصل بهار برای معرفی سری جدید پرچمداران خود معمولا در همین ماه مارس و یا اوایل آپریل برگزار می‌شود.

اوایل سال جاری، هواوی اعلام کرد که سری Huawei P60 و Huawei Mate X3 تاشو با هم در مارس 2023 معرفی خواهند شد؛ بنابراین به جرأت می‌توان گفت که Huawei Mate X3 در رویداد رونمایی 23 مارس نیز رونمایی خواهد شد.

پوستر معرفی سری هواوی ‌P60

معرفی هواوی P60

افشاگر این پوستر همچنین به نقل از پست قبلی خود می‌گوید که هواوی در این رویداد نه‌تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه دستگاه‌های اکوسیستم هوشمند و همچنین هدفون‌های بی‌سیم هواوی FreeBuds 5، ساعت هوشمند Huawei Watch 4 و دستبند تناسب‌اندام هوشمند Huawei Band 7 را نیز معرفی خواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود که هواوی پی 60 پرو آینده با صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440p وارد بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد، اما به‌دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده بر هواوی، تنها به 4G محدود می‌شود و اتصال 5G ندارد.

در گزارش جداگانه‌ای، گفته می‌شود که هواوی از نسل دوم فناوری عکسبرداری خود با نام XMAGE 2.0 در سری P60 استفاده خواهد کرد که باعث بهبود هرچه بیشتر کیفیت عکس‌های ثبت‌شده توسط این گوشی‌ها می‌شود.

نظر شما درباره تاریخ معرفی سری هواوی پی 60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی