حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب 5G سری هواوی P60 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

احتمالاً اطلاع دارید که به‌دلیل ممنوعیت تجارتی ایالات‌متحده، گوشی‌های هوشمند هواوی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کنند و تنها محدود به ارائه شبکه 4G هستند. جدیدترین سری Huawei P60 نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما مطابق چند مدل قبلی این شرکت، یک راه‌حل جایگزین برای پر کردن این خلأ وجود دارد. به‌تازگی، یک سازنده چینی قاب هایی را معرفی کرده است که شبکه 5G را برای جدیدترین مدل‌های P60 و P60 Pro هواوی به‌ارمغان می‌آورد.

قاب 5G سری هواوی P60

در سال 2023، اگر قیمت زیادی را برای یک گوشی هوشمند خرج کنید، انتظار دارید آخرین ویژگی‌های موردانتظار را در آن دریافت کنید. درحالی‌که سری هواوی P50 در اکثر بازارها عرضه شد، اما از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کرد. بااین‌حال، قاب جدید با پشتیبانی از شبکه 5G توسط سازنده لوازم الکترونیکی چینی، Soyealink، ساخته شده است تا این وضعیت را تغییر دهد. جدیدترین قاب 5G برای هر دو گوشی هواوی P60 و P60 Pro در دسترس هستند. این قاب همچنین به رنگ سفید نقره‌ای موجود بوده و با مواد PU ساخته شده است که به‌دلیل دوام و قابلیت اطمینان آن بسیار موردتوجه است.

ادعا می‌شود که این قاب باندهای فرکانس 5G SA و NSA را ارائه می‌دهد و پس از اتصال، گزینه‌های جدید مدیریت 5G بر روی صفحه گوشی پرچمدار هواوی را نصب می‌کند. eSIM داخلی این قاب به‌جای سیم‌کارت اصلی کار می‌کند و فرآیند نصب آن نیز بسیار ساده است. فقط قاب را روی هواوی P60 قرار دهید و عملکرد آن به‌طور خودکار ظاهر شده و دستورالعمل‌های روی صفحه‌نمایش را ارائه می‌دهد.

قاب 5G سری هواوی P60

قاب 5G سری هواوی P60

این دستگاه دارای یک پورت شارژ داخلی است که از آخرین فناوری شارژ سریع 88 واتی در هر دو مدل سری P60 پشتیبانی می‌کند. این کیس همچنین از رابط USB Type-C استفاده می‌کند و شما را قادر می‌سازد دستگاه‌های USB 2.0 OTG و هدست‌های دیجیتال را به آن متصل کنید. همچنین می‌توان آن را برای انتقال اطلاعات به رایانه شخصی نیز متصل کرد.

سری P60 هواوی چندی پیش در چین رونمایی شد و ویژگی‌های امیدوارکننده‌ای را به‌خصوص در بخش دوربین با خود به‌همراه دارد.

نظر شما درباره قاب 5G سری هواوی P60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی