حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هواوی پی ۶۰ در پوسترهایی تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هر چند به تازگی تاریخ رونمایی Huawei P60 رسما اعلام شده اما ما از مدت‌ها پیش طراحی این دستگاه را دیده بودیم. با وجود شایعات متناقض اما به تازگی طراحی هواوی پی ۶۰ در پوسترهایی تایید شده است.

هواوی پی ۶۰

از تصاویر به تازگی لو رفته مشخص است که سری P60 دارای یک برجستگی دوربین مستطیلی با یک حلقه غول پیکر در وسط خواهد بود. این سیستم دوربین سه‌گانه، شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین فوق‌عریض و یک دوربین زوم پریسکوپ است که می‌تواند تجربه عکاسی خوبی را برای کاربران فراهم کند. هواوی همچنین برند تصویربرداری جدید XMAGE خود را به این دستگاه اضافه کرده است که نوید ارائه عکس‌های با کیفیت بالا و ویژگی‌های پیشرفته مانند دیافراگم متغیر را می‌دهد.

این دوربین سه گانه با ارتقاء به سیستم XMAGE 2.0 همراه خواهد بود. سنسور دوربین اصلی یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX888، سنسور دوربین فوق عریض با رزلوشن 50 مگاپیکسلی و مدل سونی IMX858 و دوربین سوم تله فوتو با سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B برند Omnivision همراه است که با زوم اپتیکال 3.5 برابر، نوید ارائه طیف وسیعی از گزینه های عکاسی را می دهد.

هواوی پی ۶۰ در پوستر رسمی

هواوی پی ۶۰ در پوستر رسمی

این پوستر تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهد که سری هواوی P60 در سه رنگ سفید، سبز و صورتی عرضه می‌شود. البته می‌تواند انتخاب‌های رنگی بیشتری در مراسم معرفی وجود داشته باشد. علاوه بر این، حلقه دوربین مرکزی دارای طراحی بزرگتر و روکش فلزی است که ظاهری زیبا و مدرن به آن می‌دهد.

جدا از طراحی و سیستم دوربین، شایعه شده که P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی به رزلوشن 2K و ساخت برند چینی BOE باشد که از نوع OLED است. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با ترکیب حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS4.0 در بخش سخت افزار این دستگاه حاضر خواهد بود.

انتظار می‌رود این سری از سه مدل P60، P60 Pro و P60 Art (اگر Ultra نباشد) تشکیل شود تا پاسخی به نیاز کاربران علاقه‌مند به موبایل‌های پرچمدار هواوی باشد.

نظر شما درباره طراحی هواوی پی ۶۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)