حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی اوپو Find X6 Pro به‌همراه سنسور 1 اینچی دوربین آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

بر اساس اطلاعات فاش‌شده جدید، اوپو قرار است طراحی دوربین گوشی‌های پرچمدار سری Find X خود را اصلاح کند. درحالی‌که Find X5 Pro از چیدمان دوربین غیرعادی بهره می‌برد، شایعه شده است که اوپو Find X6 Pro راه شیائومی 12S Ultra را ازنظر طراحی ماژول دوربین پیروی خواهد کرد. همچنین در گزارشی جداگانه، استفاده از حسگر تصویر 1 اینچی برای لنز اصلی دوربین این گوشی بار دیگر تأیید شده است.

طراحی احتمالی اوپو Find X6 Pro

افشاگر Digital Chat Station به‌تازگی جزئیاتی در مورد Find X6 Pro، جانشین Find X5 Pro، با ظاهر منحصربه‌فرد ماژول دوربین آن را فاش کرده است. بر اساس این ادعا، اوپو تصمیم گرفته است از یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در مرکز پنل پشتی گوشی مانند Xiaomi 12S Ultra استفاده کند.

طرح احتمالی این گوشی، دو لنز بزرگ را نشان می‌دهد که یک لنز سومی نیز در آن قرار دارد که احتمالاً برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی است. بدون شک، اوپو به ISP MariSilicon نیز بازخواهد گشت که آن را به‌صورت داخلی توسعه می‌دهد. به‌همین‌ترتیب، ما گمان می‌کنیم که اوپو همچنان ترکیب دوربین Hasselblad را در گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود قرار دهد، همان‌طور که وان پلاس با OnePlus 10 Pro این کار را انجام داد. تا آنجا که از رندرها معلوم است، Find X6 Pro دارای پشتی خمیده می‌باشد که احتمالاً توسط یک نمایشگر منحنی در سمت دیگر دستگاه همراه شده است.

طراحی احتمالی اوپو Find X6 Pro

طراحی احتمالی اوپو Find X6 Pro

علاوه‌بر این، Digital Chat Station ادعا می‌کند که Find X6 Pro از سنسور Sony IMX989 و Sony IMX890 استفاده خواهد کرد. به‌عنوان یادآوری، شیائومی پیش از این از سنسور اولی در 12S Ultra استفاده کرده است و انتظار می‌رود حسگر مشابهی را به‌همراه شیائومی 13 پرو قرار دهد. درهمین‌حال، IMX890 یک سنسور معرفی‌نشده است. گفته می‌شود، این سنسور به‌اندازه IMX766 موجود در Find X5 Pro که ابعاد 1/1.56 اینچی را ارائه می‌دهد، نخواهد بود. به‌عبارت‌دیگر، انتظار داشته باشید که IMX890 به‌عنوان حسگر تصویر لنز فوق‌عریض دستگاه بکار گیرد.

از طرف دیگر، مدل استاندارد Find X6 دوربین اصلی و فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی خود را با همان مشخصات قبلی حفظ کرده اما دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی را با یک سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی جایگزین می‌کند.

نظر شما پیرامون طراحی احتمالی اوپو Find X6 Pro و احتمال استفاده از سنسور 1 اینچی در دوربین این گوشی پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی