حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (2) مشخص شد: 2 فروردین 1402

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند نسبتاً تازه تأسیس Nothing پس از معرفی اولین محصول خود یعنی ایربادز Ear (1) و استقبال مناسب از آن مخصوصا در میان قشر جوان، اکنون تاریخ معرفی نسل دوم ایربادز پیشرفته خود با نام Nothing Ear (2) را برای 2 فروردین 1402 تأیید کرده است. لازم به یادآوری است که پیش از این و در مهرماه، شاهد انتشار رندر این ایربادز بودیم که تفاوت چندانی از نظر ظاهر با نسل پیشین خود نداشته و کماکان از همان طراحی شفاف بهره می‌برد.

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (2)

درحالی‌که منتظر اخبار بیشتری در مورد جانشین گوشی Nothing Phone (1) هستیم، این استارت‌آپ مستقر در لندن اخیرا تأیید کرده است که نسل دوم ایربادز Ear (2) در تاریخ 22 مارس در یک رویداد پخش زنده به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.

درحال‌حاضر، هیچ اطلاعات بیشتری به‌جز یک تصویر مرموز از سوسک کرگدن و چیزی که به‌نظر می‌رسد یک قاب شفاف برای این ایربادز می‌باشد، به‌اشتراک گذاشته نشده است. افشای رندرهای این محصول اما، حاکی از آن است که طراحی آن قرار است مانند Ear (1) باقی بماند، اما با برخی تغییرات جزئی برای اصلاح و تکمیل شدن Nothing Ear (2).

درحالی‌که Nothing Ear (1) نسبت به قیمت خود دستگاه پوشیدنی نسبتاً قابل‌قبولی بود، طراحی شفاف و ANC نیز به فروش آن کمک شایانی کرد. همچنین این شرکت در اواخر سال 2022 و با معرفی Nothing Ear (stick) با قیمت 99 دلار، قیمت مدل Ear (1) را از همین قیمت به 149 دلار افزایش داد و در توجیه آن نیز بیان کرد که “افزایش هزینه‌ها” باعث افزایش قیمت این محصول شده است. در شرایط کنونی، مشخص نیست که Ear (2) با چه قیمتی در اواخر این ماه عرضه خواهد شد.

معرفی ایربادز Nothing Ear (2)

معرفی ایربادز Nothing Ear (2)

افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که Nothing روی یک اسپیکر نیز کار می‌کند، اما تیزر Ear (2) هیچ اشاره‌ای به این محصول ندارد.

در مورد مشخصات، SmartPrix و Steve Hemmerstoffer قبلاً ادعا کردند که Nothing Ear (2) ویژگی‌های آشنا مانند حذف نویز فعال و حالت شفاف را ارائه می‌دهد. اما این دستگاه همچنین به قابلیت اتصال چندنقطه‌ای برای اتصال همزمان به چندین دستگاه نیز مجهز است.

نظر شما درباره ایربادز نسل دوم ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی