حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Nothing Ear (2) رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند ناتینگ که حالا به خود Nothing Tech می‌گوید، به تازگی ایربادز جدید خود را معرفی کرده است. ایربادز Nothing Ear (2) سومین عضو از دسته هدفون‌های بی‌سیم برند Nothing است و به عنوان جانشین مستقیم Nothing Ear (1) محسوب می‌شود.

ایربادز Nothing Ear (2)

ایربادز Nothing Ear (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند که به شما امکان پخش صدای Hi-Res را می دهد. گوشی‌ها همچنین دارای یک پروفایل صدای شخصی‌شده جدید هستند که به شما امکان می‌دهد پس از انجام یک آزمایش سریع در برنامه Nothing X، آن‌ها را با شنوایی خاص خود کالیبره کنید. می توانید تنظیمات اکولایزر را هم به دلخواه خود از برنامه تغییر دهید.

ناتینگ ایر ۲ همچنین ANC یا حذف نویز فعال دارد که از نوع تطبیقی بوده و صداهای ناخواسته را بر اساس مشخصات گوش و محیط اطراف شما تنظیم می‌کند. ناتینگ همچنین درایورهای 11.6 میلی متری را با دیافراگم جدید ساخته شده از گرافن و مواد پلی اورتان به روز کرده است. دریافت صدای شما همچنین با عایق باد بهبودیافته بهتر خواهد شد.

خوشبختانه می‌توانید این ایربادزها را به ۲ دستگاه به صورت همزمان وصل کنید.

عمر باتری ناتینگ Ear (2) با کیس شارژ تا ۳۶ ساعت خواهد بود. می‌توانید قاب را از طریق USB-C شارژ کنید یا از شارژ بی‌سیم ۲.۵ واتی استفاده نمایید.

این ایربادزها از Google Fast Pair برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می کنند. قاب Ear (2) دارای گواهی IP55 برای مقاومت دربرابر پاشش آب و گردو غبار است در حالی که هر گوشی گواهی IP54 را دارد.

قیمت Nothing Ear (2) چند است؟

قیمت ناتینگ ایر ۲ برابر ۱۴۹ دلار تعیین شده است. با توجه به مشخصات، رقبا و طراحی خاص شاید بتواند گفت که یک انتخاب قابل توجه به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)