حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات کامل ایربادز Nothing Ear 2 منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر

جدیدترین ایربادز Nothing تنها یک هفته پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است. در مجموعه‌ای از تصاویری که OnLeaks به‌اشتراک گذاشته، رندر و مشخصات کامل Nothing Ear 2 را می‌بینیم که تقریباً شبیه به مدل Ear 1 است.

رندر و مشخصات کامل ایربادز Nothing Ear 2

تنها تفاوت قابل‌توجه بین طراحی Nothing Ear 2 و مدل قبلی آن، علامت تجاری “Nothing ear (2)” روی ایربادز است. بااین‌حال، اگر به‌دقت نگاه کنید، می‌بینید که Nothing میکروفون حذف نویز را به‌جای پایین به بالای ایربادز منتقل کرده است.

همان‌طور که در گالری زیر می‌بینید، Nothing Ear 2 همچنین دارای یک نقطه قرمز و سفید است که نشان می‌دهد کدام یک برای گوش راست یا چپ شما می‌باشد.

با توجه به مشخصات فاش‌شده درکنار تصاویر رندر، Nothing Ear 2 با همان درایورهای 11.6 میلی‌متری Nothing 1 عرضه می‌شود که با توجه به تجربه نسخه اول، کاملا مناسب این رده قیمتی است.

Ear 2 تا 36 ساعت زمان پخش محتوای صوتی با کیس شارژ یا 6 ساعت بدون کیس را ارائه می‌دهد، درحالی‌که مدل اول 34 ساعت با کیس و 4 ساعت بدون آن شارژدهی داشت. Nothing Ear 2 همچنین اندکی سبک‌تر از Ear 1 خواهد بود و به‌جای 4.7، 4.5 گرم وزن دارد و با گزینه شارژ بی‌سیم یا USB-C سازگار نیز عرضه می‌شود.

در مصاحبه‌ای با فوربس، کارل پی، بنیان‌گذار Nothing، فاش کرد که Ear 2 با LDHC 5.0 یا کدک صوتی با کیفیت بالا و تأخیر کم عرضه می‌شود که کیفیت صدای بهتری را ازطریق بلوتوث ارائه می‌دهد. پی همچنین خاطرنشان می‌کند که این ایربادز دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

رندر و مشخصات کامل ایربادز Nothing Ear 2

رندر و مشخصات کامل ایربادز Nothing Ear 2

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت‌گذاری این مدل نشده است، اما با توجه به اینکه هیچ تغییر عمده‌ای در اینجا وجود ندارد، امیدواریم که این ایربادز در همان رده قیمتی مدل اول یعنی 149 دلار باقی بماند. Nothing Ear 2 قرار نیست در رویدادی در تاریخ 22 مارس به‌صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما درباره رندر و مشخصات کامل ایربادز جدید ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی