حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Nothing Ear (2) در رنگ مشکی معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، گجت‌های پوشیدنی

پیش از معرفی رسمی گوشی هوشمند Phone (2) در هفته آینده، برند Nothing از ایربادز Ear (2) خود در رنگ مشکی رونمایی کرده است. در کنار رنگ‌بندی جدید، Nothing همچنین ویژگی‌های صوتی جدیدی را برای برنامه Nothing X معرفی کرده، ازجمله یک اکولایزر پیشرفته برای Ear (2) و Ear (stick) و همچنین یک ویژگی کاهش نویز تنها برای Ear (stick). هر دوی این ویژگی‌ها از امروز برای ایربادزهای مذکور در دسترس خواهد بود.

ایربادز Nothing Ear (2) در رنگ مشکی

مدل مشکی ناتینگ Ear (2) از تاریخ 21 جولای در تمام خرده‌فروشان آنلاین و آفلاین عمده در دسترس خواهد بود. قیمت این ایربادز در ایالات‌متحده 149 دلار، در بریتانیا 129 پوند و در هند 9999 روپیه است. اگر نمی‌خواهد تا 21 ژوئیه صبر کند، می‌تواند این ایربادز را درحال‌حاضر از وب‌سایت رسمی nothing.tech دریافت کنید. این ایربادز همچنین از تاریخ 13 جولای در فروشگاه فیزیکی Nothing در سوهو لندن و همچنین کیوسک‌های Nothing در شهر نیویورک در دسترس خواهد بود.

ایربادز Nothing Ear (2) در رنگ مشکی

ایربادز Nothing Ear (2) در رنگ مشکی

ایربادز Nothing Ear (2) در رنگ مشکی توسط این شرکت به‌عنوان یک محصول “تاریک و قدرتمند” توصیف شده است:

«تاریک و قدرتمند. به همان اندازه قدرتمند. دارای گواهینامه Hi-Res Audio برای صدای با کیفیت استودیو و حذف نویز فعال در هر مکانی.»

ظاهر ایربادز جدید همان المان‌های طراحی مدل اصلی مانند کیس و بدنه شفاف را حفظ کرده است، اگرچه ظاهر شفاف Nothing در این رنگ آنچنان پرزرق‌وبرق نیست. این ایربادز همان‌طور که خود ناتینگ می‌گوید، بسیار تاریک است و درنتیجه بسیاری از موارد شفاف در طراحی را پنهان می‌کند.

برای کسانی که در مورد Nothing Ear (2) مطمئن نیستند، این یکی از بهترین ایربادزهای موجود در بازار حال‌حاضر است. همان‌طور که در بررسی‌های مختلف گفته شده است، اگر به ظاهر منحصربه‌فرد، کیفیت صدای عالی و اپلیکیشن قدرتمند اهمیت می‌دهید، قطعاً باید آن را به‌عنوان هدفون TWS بعدی خود درنظر بگیرید، اگرچه فقدان کنترل‌های لمسی این ایربادز می‌تواند برای برخی ناامیدکننده باشد.

دیدگاه شما پیرامون مدل مشکی ایربادز ناتینگ Ear (2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی