حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز جدید Nothing Ear Stick با عمر باتری 29 ساعته و قیمت 99 دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، گجت‌های پوشیدنی

شرکت فناوری متعلق‌به کارل پی، Nothing، به‌تازگی ایربادز جدید خود با نام Ear (stick) را به‌عنوان دومین محصول در بخش لوازم جانبی صوتی خود معرفی کرده است. ایربادز جدید بسیار شبیه به (1) Nothing Ear است. بااین‌حال، این شرکت ادعا می‌کند که ایربادز جدید با صدای ارتقایافته، الگوریتم Clear Voice بهبودیافته برای تماس‌ها و کاهش وزن همراه شده است. از دیگر مشخصات کلیدی این گجت می‌توان به عمر باتری تا 7 ساعت هر ساقه و تا 29 ساعت به‌همراه کیس ایربادز و همچنین قیمت 99 دلاری آن اشاره کرد.

ایربادز جدید Nothing Ear Stick

ایربادز Ear (Stick) به‌عنوان جانشین Ear (1) معرفی شده است که برخی تغییرات طراحی و معیارهای عمر باتری چشمگیری را ارائه می‌دهد. Nothing این‌بار اما، از طراحی سر سیلیکونی Ear (1) فاصله گرفته و مدل جدید ایربادز خود را برای طراحی «half in-ear» شبیه ایرپادز نسل سوم معرفی کرده است. وزن هر ساقه ایربادز جدید نیز تنها 4.4 گرم می‌باشد. Nothing ادعا می‌کند که این هدفون‌ها به‌لطف طراحی ارگونومیک می‌توانند در تمام روز استفاده شوند.

ایربادز جدید Nothing Ear Stick

ایربادز جدید Nothing Ear Stick

این طراحی با این‌که ممکن است نشت صدا را افزایش دهد، اما درایورهای دینامیک سفارشی جدید 12.6 میلی‌متری باید به پخش صدا در فرم فاکتور جدید کمک کند. در هر ساقه Ear (Stick)، سه میکروفون وجود دارد که می‌تواند صدای پس‌زمینه را هنگام تماس فیلتر کند. متأسفانه، جدیدترین هدفون بلوتوثی Nothing شامل ویژگی ANC (حذف نویز فعال) نمی‌شود و این قابلیت در انحصار Ear (1) باقی می‌ماند که اخیراً قیمت آن به 149 دلار افزایش یافته است.

Nothing Ear (Stick) در یک کیس شارژ استوانه‌ای جدید عرضه می‌شود که می‌تواند برای باز کردن و دسترسی به هر ساقه ایربادز بچرخد. این طراحی همچنین از فرم رژ لب الهام گرفته است. بااین‌حال، این طراحی جدید به این معنی است که شارژ بی‌سیم Qi در آخرین محصول وجود ندارد. درعوض، شارژ USB-C تنها روش شارژ این کیس است. گفته می‌شود تنها 10 دقیقه شارژ، دو ساعت گوش دادن برای این دستگاه را فراهم می‌کند. این ایربادز همچنین تا 7 ساعت عمر باتری مداوم و تا 29 ساعت باتری ازطریق کیس شارژ خود دریافت می‌کند.

هم‌زمان با معرفی Ear (Stick)، اپلیکیشن Nothing Ear (1) به Nothing X تغییر نام داده و ویژگی‌های جدیدی مانند EQ قابل تنظیم، قفل باس، حالت بازی کم تأخیر و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. در گوشی Phone (1)، می‌توانید ازطریق کلید تنظیمات سریع یکپارچه مستقیماً به این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید. Google Fast Pair همچنین برای اتصال یکپارچه با تلفن هوشمند اندرویدی شما پشتیبانی می‌شود.

ایربادز جدید ناتینگ از گواهی IP54 برای مقاومت جزئی در برابر آب و گردوغبار پشتیبانی کرده و همچنین با ویژگی Fast Pair دستگاه‌های اندرویدی سازگار است. 

ایربادز جدید Nothing Ear Stick

ایربادز جدید Nothing Ear Stick

قیمت Ear (Stick) معادل 99 دلار / 119 یورو / 99 پوند بوده و فروش آزاد آن از 4 نوامبر 2022 در بیش از 40 کشور ازجمله ایالات‌متحده آمریکا، کانادا، و بریتانیا ازطریق nothing.tech و خرده‌فروشان منتخب آغاز می‌شود. خریداران اولیه محصولات قبلی Nothing ازجمله Ear (1) و Phone (1) از امتیاز 10% تخفیف برای خرید جدیدترین محصول با کد منحصربه‌فرد از 4 نوامبر تا 30 نوامبر برخوردار هستند.

نظر شما درباره ایربادز جدید Nothing Ear Stick، طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی