حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد + عدم ورود به بازار گوشی‌های تاشو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

ناتینگ به خوبی یاد دارد که چطور فضا را برای عرضه محصولات جدید خود مهیا کند. در حالی که به وفور شاهد معرفی پرچمدارهای مختلف اندرویدی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هستیم اما این برند که در MWC 2023 فعلا دست خالی حاضر شده است، یک تاییدیه برای ما دارد. استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ناتینگ فون ۲ رسما تایید شده و ورود این برند به بازار امریکا نیز با این دستگاه پرچمدار انجام خواهد شد. همچنین ناتینگ تصمیم به عدم ورود به بازار گوشی‌های تاشو دارد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ناتینگ فون ۲

نسل اول گوشی‌های برند Nothing را یک گوشی میان رده با تراشه سری ۷ اسنپدراگون کوالکام شکل داد. با این که این برند تلاش دارد تا بگوید آن دستگاه هم تجربه پرچمدار ارائه می‌کند اما حقیقیت این است که اینطور نیست.

آنطور که پیداست سیاست این برند برای ادامه و برندسازی ارائه یک پرچمدار برای بازار امریکاست. کارل پی که پیش از این تجربه موفق حضور در بازار امریکا را با برند وان پلاس تجربه کرده بود، حالا می‌خواهد دوباره چنین کاری را انجام دهد.

در یک مصاحبه رسمی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ در بارسلون وی به صورت رسمی تایید کرد که Nothing Phone 2 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد.

وی پیش از گفته بود که در ابتدا تنها ۵ مهندس در تیم تلفن همراه بودند، بنابراین کار بر روی Nothing OS باید برون‌سپاری می‌شد. اما اکنون تیم توسعه یافته است و ۱۰۰ نفر روی نرم افزار کار می کنند. نسخه بتا اندروید ۱۳ این برند به طور کامل توسط این تیم ساخته شده است.

این شرکت از زمان شروع خود و طی چند سال پیش رشد کرده است. در سال 2021 حدود 200 کارمند داشت و امروز این تعداد به 400 نفر افزایش یافته است. درآمد آن نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته و از 24 میلیون دلار در سال اول به 200 میلیون دلار در سال 2022 رسیده است. اکنون این شرکت منابع لازم برای ورود به بازار جدیدی را دارد.

او یک فرصت را پیش روی خود می بیند و به تحقیقاتی اشاره می کند که نشان می دهد مصرف کنندگان آمریکایی شروع به خسته شدن از دو قطبی اپل/سامسونگ کرده اند. آنها اکثراً موتورولا و وان پلاس را به عنوان جایگزین دارند، به زودی Nothing هم به بازار خواهد پیوست.

ناتینگ گوشی تاشو نمی سازد؟

تا به این جای کار گفته شده که تصمیم برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو وجود ندارد. از کارل پی پرسیده شد که نظر وی درباره گوشی‌های تاشو چیست؟ او می‌گوید:

من شخصاً فکر می کنم محصولات تاشو نوآوری مبتنی بر زنجیره تامین هستند و نه بینش مصرف کننده.

همچنین در ادامه به صورت قاطع در پاسخ این پرسش که آیا انتظار یک گوشی تاشو از ناتینگ را داشته باشیم یا خیر می گوید: خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی پرچمدار ناتینگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)