حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace 2V پیش از رونمایی در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس در حال آماده شدن برای معرفی Ace 2V است. این تلفن هوشمند در هفتم مارس (شانزدهم اسفند) رونمایی خواهد شد. وان پلاس تایید کرده است که نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه توسط تراشه Dimensity 9000 تأمین خواهد شد. هم اکنون OnePlus Ace 2V در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس Ace 2V احتمالا با نام Nord 3 وارد بازار های جهانی می‌شود

وان پلاس Ace 2V با شماره مدل PHP110 در گیک بنچ مشاهده شده است ‌‌. این تلفن هوشمند در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۹۶۲ و در تست چند هسته ای موفق به کسب امتیاز ۳۶۰۲ شده است. Geekbench نیز تایید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد بود. پردازنده مرکزی این تراشه شامل هشت هسته (یک هسته Cortex-X2 با فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتز – سه هسته Cortex-A710 با سرعت ۲.۸۵ گیگاهرتز – چهار هسته A510 با حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز) است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G710 برخوردار است. لیست گیک بنچ همچنین تأیید می‌کند که نسخه ای از OnePlus Ace 2V به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود.

گوشی OnePlus Ace 2V در گیک بنچ

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، چندی پیش OnePlus Ace 2V نیز در بلوتوث SIG مشاهده شد. لیست منبع مذکور تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، OnePlus Ace 2V ممکن است با صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED، با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی عرضه شود. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1  مجهز خواهد شد. گفته می‌شود باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

OnePlus Ace 2V

انتظار داریم که دوربین سلفی وان پلاس Ace 2V رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. سه لنز در قاب پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) بوده؛ دوربین اولترا واید این دستگاه نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین ماکرو آن دارای سنسوری با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. OnePlus Ace 2V به طور پیش فرض به اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 مجهز است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که این تلفن هوشمند با نام OnePlus Nord 3 در بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

تیزر رسمی وان پلاس Ace 2V طراحی و رنگ بندی این گوشی را فاش کرد

 

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره OnePlus Ace 2V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جز محل قرارگیری دو فلاش led هیچ ایراد دیگه ای نمیشه گرفت ، طراحی فوق‌العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی