حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی وان پلاس Ace 2V طراحی و رنگ بندی این گوشی را فاش کرد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

قرار است شانزدهم اسفند ماه (ساعت ۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی) وان پلاس Ace 2V در چین معرفی شود. پیش از رونمایی تلفن هوشمند مذکور اما OnePlus برخی از جزئیات آن را به اشتراک گذاشته است. امروز رندر های رسمی و تیزر وان پلاس Ace 2V منتشر شد. این تیزر، طراحی و رنگ بندی تلفن هوشمند آینده وان پلاس را به ما نشان می‌دهد.

رندر رسمی وان پلاس Ace 2V به جزئیات طراحی این دستگاه اشاره می‌کند

وان پلاس Ace 2C در دو رنگ سبز و مشکی وارد بازار خواهد شد. در تیزر منتشر شده نشان داده می‌شود که این تلفن هوشمند به صفحه نمایش تخت مجهز است. دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار گرفته است. لبه بالایی گوشی دارای سه حفره است که می تواند برای میکروفون، اسپیکر و فرستنده مادون قرمز به کار گرفته شود. در لبه سمت چپ فریم این تلفن هوشمند دکمه های تنظیم صدا دیده می‌شود. در سمت راست نیز دکمه پاور و دکمه فیزیکی هشدار قرار گرفته است ‌‌. لبه سمت پایینی فریم نیز میزبان خروجی اسپیکر، میکروفون، ورودی سیم کارت و درگاه USB type-C است.

رندر رسمی OnePlus Ace 2V

همان طور که تیزر رسمی وان پلاس Ace 2V نشان می‌دهد، دو ماژول دوربین دایره ای شکل در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار دارند. دوربین اصلی در حلقه بالایی قرار گرفته؛ و دو دوربین دیگر نیز در حلقه پایینی دوربین قرار دارند. دو فلاش LED نیز در کنار دو حلقه دوربین دیده می‌شوند. متاسفانه وان پلاس به مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند آینده خود اشاره ای نمی‌کند.

شایعاتی درباره مشخصات OnePlus Ace 2V وجود دارد

بر اساس گزارش ها اما، OnePlus Ace 2V دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED 1.5K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ به همراه ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x، نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین خواهد کرد. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 مجهز می‌شود. انتظار داریم که OnePlus Ace 2V به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر پرسرعت ۸۰ واتی مجهز شود.

رندر رسمی OnePlus Ace 2V

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS 13 مجهز شده است. گفته می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. برخی گزارش ها ادعا می‌کنند که OnePlus Ace 2V در هند با نام OnePlus Nord 3 عرضه خواهد شد.

وان پلاس Ace 2 با دیمنسیتی ۹۰۰۰ در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

 

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره OnePlus Ace 2V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این شد یه طراحی درست حسابی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی