حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱ با Nothing OS 1.5 به زودی عرض می‌شود: ناتینگ کندتر از شیائومی!

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | Nothing، آپدیت، اندروید ۱۳

برند پرسروصدا و پرحاشیه Nothing در نهایت شاید عملکرد تحسین‌برانگیزی نداشته باشد. البته که هنوز ابتدای راه این برند است اما باز هم عملکرد درخشانی نیست. خبر خوب اما این که آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱ با Nothing OS 1.5 به زودی عرض می‌شود. با این حال در مقام مقایسه باید گفت که در بحث آپدیت شاید ناتینگ کندتر از شیائومی است.

آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱

گوشی میان‌رده خاص Nothing Phone 1 قرار است آپدیت اندروید 13 را که مدت‌ها انتظارش را می کشید، دریافت کند. طبق گزارش‌ها و در یک عرضه تدریجی، کاربران Nothing Phone 1 تا پایان این هفته شروع به دریافت به‌روزرسانی Android 13 خواهند کرد.

یکی از بنیانگذاران OnePlus یعنی آقای Carl Pie حدود دو سال پیش در لندن، استارتاپ مستقل فناوری به نام Nothing را تأسیس کرد. همراه با ناتینگ فون ۱ اینبرند دو نسل از هدفون های بی سیم را نیز منتشر کرده است.

در حالی که منتظر تایید رسمی هستیم اما طبق گزارش‌ها، تیم پشتیبانی Nothing در پاسخ به پرسش یک کاربر، عنوان کرده است که آپدیت اندروید ۱۳ تا پایان این هفته در بریتانیا عرضه خواهد شد.

البته قابل ذکر است که در پایان سال ۲۰۲۲ نسخه بتای عمومی این آپدیت با نام Nothing OS 1.5 برای کاربران علاقه‌مند ارائه شد.

در یک پست رسمی ناتینگ اعلام می‌کند که رابط کاربری جدید به کاربران Nothing Phone 1 تا ۵۰ درصد افزایش سرعت باز شدن برنامه‌ها را ارائه می دهد. این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از تغییر زبان داخلی در برنامه‌های شخص ثالث معرفی و یک برنامه آب‌وهوای جدید با رابط کاربری سفارشی Nothing را هم اضافه می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود این به‌روزرسانی جدید یک رابط کاربری جدید برای کنترل صدا، آهنگ زنگ جدید، تصاویر پس زمینه و همچنین صداهای اعلان به ارمغان بیاورد.

گوشی Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778G و قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

شما ناتینگ فون ۱ دارید؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۳ این برند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

فقط لب و دهنه این کارل پی

amir. talk

مهم بهتر بهینه شدن اندروید هست زود بیاد ولی باگ داشته باشه که بدرد نمیخوره.مهم اینه تو بهترین حالت بهینه آپدیت بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)