حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ برای ناتینگ فون ۱ با NothingOS 2.5.2 رسما در ایران عرضه شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، آپدیت، اندروید ۱۴

اگر اولین موبایل ساخته شده توسط برند پرحاشیه Nothing را خریده‌اید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی آپدیت اندروید ۱۴ برای ناتینگ فون ۱ با NothingOS 2.5.2 رسما در ایران عرضه شده است.

آپدیت اندروید ۱۴ برای ناتینگ فون ۱

کمی پیش، یکی از کاربران ترنجی به نام “علی” اسکرین‌شات‌های زیر را برای ما ارسال کرد. همانطور که در این اسکرین‌شات‌ها پیداست، آپدیت اندروید ۱۴ برند ناتینگ برای Nothing Phone (1) با نسخه Nothing OS 2.5.2 در دسترس است.

طبق روال عرضه آپدیت نرم‌افزاری توسط شرکت‌های مختلف، ناتینگ هم ابتدا آپدیت مذکور را به صورت OTA برای بخشی از کاربران منتشر می‌کند. سپس اگر مشکل بزرگی وجود نداشت به مرحله عرضه عموم می‌رسد. روند رسیدن آپدیت به همه کاربران، تقریبا ۱ ماه به طول خواهد انجامید.

آپدیت Nothing OS 2.5.2 برای Nothing Phone (1) در ایران - ترنجی

آپدیت Nothing OS 2.5.2 برای Nothing Phone (1) در ایران – ترنجی

طبیعتا شما قادر خواهید بود از بخش تنظیمات و آپدیت نرم‌افزاری، در دسترس بودن این آپدیت را روی ناتینگ فون ۱ خود بررسی نمایید.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، پس از انجام آپدیت شما به رابط کاربری Nothing OS 2.5.2 ارتقا پیدا می‌کنید. این رابط کاربری بر مبنای سیستم عامل اندروید ۱۴ گوگل توسعه داده شده است.

بخشی از تغییرات بزرگ این به‌روزرسانی ناتینگ را می‌توان در صفحه اصلی و صفحه قفل بازطراحی شده دید. تغییرات بصری بیشتری در این بخش و البته کنترل LEDهای قاب پشتی با رابط Glyph وجود دارد.

همچنین شما می‌توانید دکمه قفل گوشی را برنامه‌ریزی کنید تا وقتی ۲ بار روی آن می‌زنید، چه عملکرد خاصی را انجام دهد. ویجت‌های جدید در کنار بهبود عملکرد کلی و بهبود باتری از دیگر موارد وعده داده شده توسط ناتینگ است.

شما ناتینگ فون ۱ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)