حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Nothing Phone (1) پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

برند Nothing قصد دارد به زودی از گوشی هوشمند مرموز خود تحت عنوان Nothing Phone (1) رونمایی کند. در چند وقت اخیرا، این دستگاه حجم زیادی از اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف را به خود اختصاص داده بود. اکنون نیز طراحی Nothing Phone (1) پیش از معرفی رسمی لو رفته است. با ترنجی همراه باشید.

طراحی Nothing Phone (1) به چه صورت است؟!

در ۱۲ جولای، برند Nothing که توسط کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus تأسیس شد، اولین جزئیات درباره گوشی هوشمند خود، یعنی (1) Nothing Phone را ارائه کرد. منابع آنلاین اخیرا رندرهای باکیفیتی از این دستگاه منتشر کرده‌اند که تصویری کامل از طراحی آن ارائه می‌دهد. منبع این تصاویر، همان افشاگر معروف و محبوب دنیای تکنولوژی، یعنی Evan Blass است،که در توییتر با نام @Evleaks شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند از جهات مختلف و در رنگ‌های سفید و مشکی ظاهر شده است. همچنین این تصاویر به خوبی طراحی دستگاه را به ما نشان می‌دهند.

طراحی Nothing Phone (1)

پنل پشت این گوشی هوشمند دارای طراحی شفافی است که از طریق آن، یک سیم پیچ بزرگ از سیستم شارژ بی سیم باتری قابل مشاهده است. یک سیستم نورپردازی منحصر به فرد Glyph Interface با استفاده از ۹۰۰ دیود ساطع کننده نور کوچک (LED) در آن استفاده شده است. این بخش در مورد فرآیند شارژ، رویدادهای مختلف و پیام‌های دریافتی به کاربر اطلاع می‌دهد و همچنین عملکردهای مربوط به بخش موسیقی و پخش نور برای دوربین اصلی را ارائه خواهد داد.

طراحی Nothing Phone (1)

سازنده این دستگاه، وجود یک نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش را تایید کرده است. در گوشه سمت چپ بالای این پنل، سوراخ کوچکی برای دوربین سلفی نیز تعبیه شده است. Nothing Phone (1) مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G+ ساخت کوالکام خواهد بود. در پشت دستگاه، شاهد حضور دوربین دوگانه خواهیم بود. ظاهرا این گوشی هوشمند در نسخه‌هایی با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در نسخه اول، یعنی نسخه رم ۸ گیگابایتی، ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و در نسخه دوم یعنی نسخه رم ۱۲ گیگابایتی نیز حافظه دستگاه ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

طراحی Nothing Phone (1)

به گفته GizChina، اولین نمایش عمومی از گوشی هوشمند Nothing Phone (1) توسط بنیانگذار OnePlus به زودی برگزار می‌شود. اما مناع آگاه در حال حاضر جزئیاتی در مورد ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه منتشر کرده‌اند. اطلاعات آن‌ها نشان می‌دهد که Nothing Phone (1) یکی از گران‌ترین مدل‌های میان رده خواهد بود. بنابر آن ه که منابع گزارش داده‌اند، Nothing Phone (1) با ۸ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا ۴۷۰ یورو (حدود ۴۸۰ دلار) قیمت خواهد داشت. در عین حال، Nothing Phone (1) از نظر ویژگی یا قابلیت، هیچ مورد خاص و برجسته‌ای را ارائه نخواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان