حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱ ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اندروید ۱۳، سامسونگ

چهار ماه از رونمایی Nothing Phone 1 می‌گذرد و با وجود هیجان بسیار بالا در زمان رونمایی اما حالا دیگر آنقدرها توجهی روی آن نیست. این محصول پرحاشیه با اندروید ۱۲ رونمایی شد و با وجود اینکه تنها محصول موبایلی در سبد این برند است اما آپدیت Android 13 آن تازه به فاز آزمایشی پا گذاشته است. با این حال اما اینکه آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱ ارائه شده است می تواند خبر خوبی باشد.

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۳ ناتینگ فون ۱

ناتینگ قبلاً اعلام کرده بود که آپدیت اندروید 13 ناتینگ فون ۱ امسال عرضه نمی‌شود. با این حال به نظر می رسد که این دستگاه تا حدی در جهت دریافت آپدیت مذکور برای اوایل سال ۲۰۲۳ حرکت می‌کند. ما در مورد عرضه یک نسخه کامل و پایدار که برای همه عرضه می شود صحبت نمی کنیم بلکه تا قبل از پایان سال 2022 یک نسخه بتا برای اکثر کاربران علاقه‌مند عرضه خواهد شد.

آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ

آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ

در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ به صورت یک بتا محدود ارائه می‌شود اما نسخه آزمایشی عمومی آن باید اواسط آذر ۱۴۰۱ عرضه شود. اگر Nothing Phone (1) دارید و مایلید این نسخه بتا را در زمان عرضه آزمایش کنید، می توانید درخواست خود را وب سایت آن‌ها ثبت کنید.

آنطور که در متن رسمی توضیح داده شده است، بازخوردی که در مورد نسخه بتا ارائه می‌دهید، تا زمان عرضه رسمی به‌روزرسانی اندروید 13 برای بهبود سیستم‌عامل Nothing استفاده خواهد شد. همانطور که گفته شد، مانند هر نرم افزار آزمایشی دیگر باید منتظر اشکالات، خرابی ها و سایر مشکلات مختلف باشید، بنابراین قبل از نصب نسخه بتا، حتماً از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

هنوز تاریخ دقیق عرضه آپدیت اندروید ۱۳ ناتینگ مشخص نیست اما با وجود رابط کاربری بسیار نزدیک به اندروید خام باید خیلی زودتر از اینها انجام شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)