حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1) از نوع ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

مدتی است که دنیای تکنولوژی با شایعات و اخبار پراکنده راجع به یک گوشی هوشمند با نام Nothing Phone (1) پر شده است. این دستگاه به احتمال زیاد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بر اساس اخبار دریافتی، گویا نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1) از نوع ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1) چگونه خواهد بود؟

با توجه به اعلامیه شرکت ناتینگ برای Nothing Phone (1) که برای ۱۲ جولای برنامه ریزی شده است، گویا این شرکت مشتاق است تا همه چیزهایی که درباره این دستگاه، سوژه شایعات بود است را همین حالا روشن سازد. البته این موضوع یک حرکت مثبت است و نمی‌توان به آن انتقادی داشت و اگرچه مطمئنا به هیاهو و هیجانی که برای این دستگاه وجود دارد، آسیب می‌رساند، اما این اطلاعات کوچک به ما کمک می‌کند تا تصویر نسبتا کاملی از این دستگاه داشته باشین.

این شرکت اکنون تایید کرده است که یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی را برای این دستگاه مورد استفاده قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که این موضوع از طریق یک ویدیوی در TikTok اذعان شده است که مطمئنا یکی از راه‌های بهتر برای برقراری ارتباط با نسل جوان است. این ویدیو بیش از ۱.۳ میلیون بار مشاهده شده بود که بدون توجه به پلتفرم آن، نشان دهنده تعامل بسیار خوبی از طرف تولید کننده با طرفداران آن است. یکی از چیزهایی که در ویدیو آشکار می‌شود این واقعیت است که نمی‌توانید به‌طور دستی نرخ نوسازی را انتخاب کنید.

نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1)

در تصاویر نشان داده شده فقط یک تنظیمات نمایش داده می‌شود که به ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند. این موضوع احتمالا بدان معنا است که نمایشگر این دستگاه از نوع LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) نیست، بلکه از نوع LTPS (سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین) است که از انتقال پویا بین نرخ‌های نوسازی پشتیبانی نمی‌کند. با LTPS، صفحه نمایش بدون هیچ وقفه‌ای بر روی ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز تنظیم می‌شود. در حالی که نمایشگرهای LTPO مدرن (مانند نمایشگر Galaxy S22 Ultra و سایرین) می‌توانند نرخ نوسازی را حتی تا ۱ هرتز نیز پایین بیاورند و به صورت پویا تا ۱۲۰ هرتز افزایش یابند.

با این حال، با توجه به ماهیت Nothing Phone (1) که یک میان رده است، این موضوع منطقی به نظر می‌رسد. انتظار اولیه بر این بود که این دستگاه از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی در استفاده کند، اما با این وجود، این تایید رسمی قطعا برای ما اطمینان بخش است. برخی از بقیه مشخصات دستگاه اندکی آشکار شده است، زیرا اکثر مردم به اشتباه تصور می‌کردند اولین گوشی Nothing یک دستگاه پرچمدار با جدیدترین و بهترین تراشه اسنپدراگون ساخت کوالکام خواهد بود.

برعکس، Nothing Phone (1) یک دستگاه با چیپست اسنپدراگون 778G+، صفحه نمایش ۶.۶ اینچی 1080p، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، در واقع یک گوشی میان رده یا بالا رده خواهد بود و در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1)

به گفته PhoneArena، لیست‌های فاش شده آمازون همچنین اطلاعات بهتری را نیز به ما می‌دهد که از نظر قیمتی باید چه انتظاراتی از این گوشی داشته باشیم. نسخه پایه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی احتمالا قیمتی در حدود ۴۶۹.۹۹ یورو یا حدود ۴۹۰ دلار (همراه با ایربادز Nothing Ear 1) خواهد داشت، در حالی که نسخه رم ۱۲ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی احتمالا با قیمتی در حدود ۵۴۹.۹۹ یورو یا تقریبا ۵۷۵ دلار (همراه با ایربادز Nothing Ear 1) عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات فاش شده، Nothing Phone احتمالا در اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس باشد که تا این تاریخ فاصله چندانی نداریم. متاسفانه این دستگاه به طور کلی در ایالات متحده عرضه نخواهد شد و تنها در بازارهای معدودی در سراسر جهان، یعنی اتحادیه اروپا، بریتانیا و هند عرضه می‌شود. نظر شما کاربران ترنجی در مورد نرخ نوسازی نمایشگر Nothing Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان