حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین Nothing Phone (1) و تصاویر گرفته شده با آن منتشر شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار

فردا یعنی دوازدهم جولای ۲۰۲۲ (بیست و یکم تیر) کمپانی Nothing تلفن هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. با آنکه هم اکنون بسیاری از مشخصات این دستگاه را می‌دانیم اما کمپانی سازنده، مشخصات دوربین Nothing Phone (1) و نمونه عکس های گرفته شده با آن را منتشر کرده است.

دوربین اصلی Nothing Phone (1) از سنسور IMX766 سونی برخوردار است

مشخصات دوربین Nothing Phone (1) در بلاگ رسمی این شرکت دیده می‌شود. همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این تلفن هوشمند نیز منتشر شده است. عکس های گرفته شده، در سناریو های مختلفی ثبت شده اند. یک عکس در روشنایی روز، دیگری در شب و عکس سوم نیز از فاصله نزدیک گرفته شده است. به طور کلی می‌توان گفت که این عکس ها از عملکرد قدرتمند دوربین این دستگاه حکایت دارند. اما همیشه به یاد داشته باشید که شرکت های سازنده تلفن هوشمند، بهترین عکس ها را به اشتراک می‌گذارند. بنابراین ممکن است عملکرد دوربین در شرایط دیگر متفاوت باشد.

نمونه عکس های Nothing Phone 1

کمپانی ناتینگ همچنین جزئیات بیشتری درباره سنسور های دوربین Nothing Phone 1 منتشر کرده است. همان‌طور که از رندر های این دستگاه می‌توان متوجه شد، دو لنز در قاب پشتی قرار خواهند گرفت. هم اکنون مشخص شده است که دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بوده و از دریچه دیافراگم f/1.8 برخوردار است.

نمونه عکس Nothing Phone 1

همچنین باید اشاره کنیم که سنسور مذکور اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی دارد. کمپانی Nothing اشاره کرد که، گوشی هوشمند آینده این شرکت قابلیت فیلم‌برداری ۱۰ بیتی داشته و دوربین های آن نیز به لرزشگیر های اپتیکال و دیجیتال مجهز شده اند‌.

رنگ مشکی Nothing phone (1) به‌همراه برگه مشخصات کامل آن فاش شد: تأیید اسنپدراگون +778G

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، دوربین اولترا واید Nothing Phone 1 زاویه ۱۱۴ درجه ای را پوشش می‌دهد و از ویژگی Night Mode  نیز برخوردار است. این گوشی هوشمند فردا رونمایی می‌شود. نظر شما درباره ناتینگ فون ۱ چیست؟ آیا این دستگاه واقعا ارزش این همه سر و صدا و تبلیغ را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی