حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۶ وات آنر مجیک ۵ با دریافت یک گواهی، تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

می دانیم که رویداد آنر در MWC 2023 تاریخ ۸ اسفند برگزار خواهد شد. یکی از سری محصولاتی که در این رویداد رونمایی خواهد شد احتمالا سری Honor Magic 5 است. تا کنون شایعاتی درباره آن شنیده ایم. به تازگی هم شارژر ۶۶ وات آنر مجیک ۵ با دریافت یک گواهی، تایید شده است. شارژر ۶۶ وات معروف هواوی که در محصولات آنر هم استفاده شده بود.

شارژر آنر مجیک ۵

گواهی جدیدی برای پرچمدار آینده آنر به نام Honor Magic 5 دریافت شده و تأیید می کند این گوشی از شارژ سریع 66 واتی استفاده می‌کند. این گواهی توسط آژانس 3C چین ارائه شده است.

لیست جدید گوشی جدید آنر را با شماره مدل PGT-AN00 نشان می دهد و ما فکر می‌کنیم که باید یکی از اعضای خانواده آنر Magic 5 باشد. این دستگاه از شارژر سیمی تا توان 66 وات شارژ و با مشخصات ۱۱ ولت – ۶ آمپر پشتیبانی می کند.

این توان شارژ در نسل قبلی این دستگاه یعنی آنر مجیک ۴ هم ارائه شده بود. ما انتظار داریم مدل های برتر Magic 5 Pro و Magic 5 Ultimate از توان شارژ 100 وات یا بالاتر بهره ببرند.

انتظار می‌رود آنر در رویداد ویژه خود که در MWC بارسلون امسال برگزار می‌شود، سری Magic 5 را معرفی کند. بر اساس شایعات قبلی، ما باید حداقل چهار مدل از جمله موارد زیر را ببینیم:

۱- مجیک ۵ لایت

۲- مجیک ۵

۳- مجیک ۵ پرو

۴- مجیک ۵ آلتیمیت

مدل لایت باید با چیپست اسنپدراگون 695 عرضه شود، در حالی که انتظار می‌رود مابقی خانواده دارای تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 باشند. در گزارش‌های دیگر شایعه شده است که Magic 5 Pro و Ultimate دوربین‌های چهارگانه 50 مگاپیکسلی را عرضه خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ چه توان شارژری برای شما قابل قبول است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)