حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 5 با شارژر ۱۵۰ واتی در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme، اخبار

ریلمی GT Neo 5 در دست توسعه قرار دارد. ماه گذشته میلادی دو گوشی هوشمند ریلمی با شماره مدل های RMX3706 و RMX708 تاییدیه TENAA را دریافت کردند. به جز باتری و شارژر، این دو مدل مشخصات یکسانی دارند. در اوایل ماه میلادی جاری، RMX3708 در گیک بنچ مشاهده شد؛ و هم اکنون RMX3706 در بنچمارک مذکور ظاهر شده است.

ریلمی GT Neo 5 در دو نسخه با دو شارژر متفاوت عرضه می‌شود!

مانند مدل RMX3708، RMX3706 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه ۳.۰ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4.0 به دست کاربران خواهد رسید. RMX3706 در تست تک هسته ای Geekbench 5 موفق به کسب امتیاز ۱۲۷۷ و در تست چند هسته ای امتیاز ۳۹۱۷ را به دست آورده است. نسخه ای که در گیک بنچ ظاهر شده، به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز است. اما انتظار داریم که این دستگاه در نسخه های دیگر، با حافظه های رم متفاوت نیز قابل تهیه باشد.

امتیاز گیک بنچ Realme GT Neo 5

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، لیست TENAA نشان می‌دهد که ریلمی GT Neo 5 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED بوده و دوربین سلفی نیز درون پانچ هول قرار خواهد گرفت. این نمایشگر وضوح 1.5K داشته و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انتظار داریم که سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند به زیر صفحه نمایش برود. اوپو رینو ۹ پرو اولین دستگاهی بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کرد. Realme GT Neo 5 هم از این تراشه برخوردار است. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند به ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز می‌شود.

ریلمی جی تی نئو ۵ با شماره مدل RMX3706 دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در حالی که مدل RMX3708 از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این دو دستگاه به ترتیب از شارژ سریع ۱۵۰ و ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت ‌‌. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در ماژول دوربین این گوشی قرار می‌گیرد. انتظار می رود GT Neo 5 ماه فوریه در چین و سایر بازار ها رونمایی شود. گفته می‌شود که این دستگاه از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

شارژر ۲۴۰ واتی Realme رسما معرفی شد: سریع‌ترین شارژر موبایل جهان

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی