حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 5 با ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme، شایعات

چند روز پیش ریلمی به طور رسمی فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی خود را معرفی کرد. در این رویداد آنها همچنین تایید کردند که Realme GT Neo 5 اولین گوشی خواهد بود که از این فناوری پشتیبانی می کند. امشب شایعه جدیدی به ما می‌گوید که ریلمی GT Neo 5 با ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

مشخصات احتمالی ریلمی GT Neo 5

ریلمی رسما اعلام کرده است که این تلفن همراه به طور رسمی و ماه آینده معرفی می شود. پس از رونمایی فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات ریلمی، اطلاعات بیشتری در مورد ریلمی GT Neo 5 منتشر شد. گزارش اخیر نشان می دهد که Realme GT Neo 5 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود. Realme ادعا می کند که این سخت افزار برای پاسخگویی به نیازهای جوانان ضروری است و با داشتن آن، آنها هرگز با کمبود منابع پردازشی مواجه نمی شوند.

ریلمی GT Neo 5 دو مدل خواهد داشت

گفته می‌شود که Realme GT Neo 5 دو مدل دارد و تقریباً یکسان هستند اما تفاوت در قدرت شارژ آن‌ها خواهد بود.  شماره این دو دستگاه RMX3708 و RMX3706 بوده که اولی با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ 240 واتی پشتیبانی می کند. با این حال، دومی با باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود اما از شارژ 150 واتی پشتیبانی می کند. گزارش‌هایی وجود دارد که شارژ ۲۴۰ واتی می‌تواند تنها در ۸ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ کامل را ارائه دهد.

معاونت ریلمی اشاره کرد که Realme GT Neo 5 پادشاه توان شارژ است. شارژ فلاش 240 واتی اکنون در سقف توان پورت USB Type-C قرار دارد.

انتظار می رود ریلمی جی‌تی نئو ۵ از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده کند و صفحه نمایش نیز یکی از ویژگی های برجسته آن است. دو عضو Realme GT Neo5 از صفحه‌نمایش با وضوح 1.5K (تقریبا همان FHD+) استفاده می‌کنند. این پنل رفرش‌ریت فوق‌العاده 144 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا را ارائه می‌کند.

در بخش دوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX890 و دوربین های کمکی 8 و 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید Realme هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)