حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های تاشو OnePlus V Fold و V Flip رصد شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

رویداد ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ وان پلاس میزبان دستگاه‌های متعددی خواهد بود. از اولین تبلت این شرکت بگیرید تا مدل‌های مختلفی در سبد محصولات لوازم جانبی آن‌ها. به تازگی گوشی‌های تاشو OnePlus V Fold و V Flip رصد شده‌اند ولی احتمال رونمایی آن‌ها در این رویداد پیش‌رو نامشخص است.

گوشی‌های تاشو OnePlus

ظاهراً این برند چینی گوشی های هوشمند قصد دارد به زودی ۲ گوشی هوشمند تاشو جدید را روانه بازار کند. با توجه به یک گزارش جدید، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه اولین سری گوشی‌های تاشو خود است که ۲ طراحی کوچک و بزرگ (فلیپ و فولد) را دارند.

ظاهرا اولی با نام OnePlus V Flip و دومی با نام OnePlus V Fold عرضه می شود. این نام‌ها بر اساس روش نام‌گذاری که سامسونگ در گوشی‌های تاشو پایه‌گذاری کرده است به نظر می‌رسد. بر همین اساس می‌توان گفت که مدل فولد گران‌تر و بزرگتر و مدل فلیپ کوچک‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

با نگاهی تصویر به اشتراک گذاشته شده با این گزارش، OnePlus قبلاً نام این دو دستگاه را ثبت کرده است. همچنین آزمایش داخلی هر دو یا حداقل یکی از آن‌ها نیز آغاز شده است. به گفته منابع نزدیک این آزمایش های داخلی در چندین منطقه از جمله اروپا در حال انجام است.

متأسفانه، جدای از لیست علامت تجاری و نام گوشی، جزئیات دقیق‌تری در مورد این دو گوشی هوشمند تاشو مانند مشخصات سخت‌افزاری یا موارد دیگر در دسترس نیست.

البه این اولین مرتبه‌ای نیست که می شنویم وان پلاس روی یک گوشی تاشو کار می کند. حدوا ۵ ماه پیش بود که گری چن، مدیر نرم‌افزار این برند، به عرضه یک گوشی تاشو با یک ویدیوی تیزر اشاره کرده بود که مکانیزم لولا را در حال آزمایش نشان می‌داد.

اشاره مدیرعامل وان پلاس به اولین گوشی تاشو این شرکت

شایان ذکر است، اوپو اخیرا از سری گوشی‌های تاشو N2 خود به همراه N2 Flip جدید که اولین مدل تاشوی کوچک است، رونمایی کرده است. بنابراین، این احتمال نیز وجود دارد که گوشی‌های تاشوی آینده OnePlus دارای مشخصات یا عناصر طراحی قرض گرفته شده از شرکت مادر خود باشند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در طول رویداد MWC 2023 بیشتر در این مورد بشنویم اما رونمایی رسمی در این رویداد تقریبا مورد انتظار ما نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر سری OnePlus V هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)