حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره مدیرعامل وان پلاس به اولین گوشی تاشو این شرکت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

ما از قبل می‌دانیم مدتی است که کمپانی وان پلاس بر روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند. شایعات ماه‌های گذشته به این مورد دامن می‌زدند و این واقعیت که شرکت مادر این برند، اوپو، درحال پیشروی در این حوزه است، برای ما روشن ساخت که به‌زودی اولین گوشی تاشو وان پلاس را نیز خواهیم دید. درحالی‌که احتمالا ماه‌ها تا موعد معرفی رسمی از این دستگاه فاصله داریم، مدیرعامل وان پلاس، Pete Lau، به‌تازگی با انتشار دو تصویر مربوط به لولای یک گوشی تاشو در حساب توییتری خود، به رونمایی وان پلاس از این دستگاه در آینده نزدیک اشاره کرده است.

اولین گوشی تاشو وان پلاس

در چند ساعت گذشته، Lau چند عکس از چیزی که به‌احتمال‌زیاد لولای یک گوشی هوشمند تاشو به‌نظر می‌رسد، در توییتر منتشر کرده است و از دنبال کنندگان خود می‌پرسد: «به نظر شما این چیست؟»

دیروز همچنین اخباری درباره برنامه درازمدت اوپو برای معرفی دو گوشی هوشمند تاشو جدید را گزارش دادیم. پس از Find N که عرضه‌ی محدودی داشت، شرکت چینی درحال آماده‌سازی دو مدل Find N Fold و Find N Flip است. با توجه به نام‌گذاری این دو دستگاه، به‌احتمال‌فراوان شاهد رونمایی از دو مدل گوشی تاشو با دو فرم طراحی متفاوت مشابه سری گلکسی زد سامسونگ از سوی اوپو خواهیم بود.

اشاره به اولین گوشی تاشو وان پلاس

اشاره به اولین گوشی تاشو وان پلاس

قابل‌درک است که دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو به‌طور فزاینده‌ای در مرکز رقابت بین برندها قرار دارد. در بازار گوشی‌های موبایل که درحال‌حاضر شاهد نوآوری‌های کمی در آن هستیم، دستگاه‌های تاشو به شما امکان می‌دهند تا ارتباطات متفاوتی با سایر مردم را آزمایش کنید و نحوه تعامل خود با محصولات هوشمند را تغییر دهید. خود سامسونگ فکر می‌کند که تا سال 2025، دستگاه‌های تاشو بیش از 50 درصد از کل عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم را تشکیل خواهند داد. محصولات تاشو همچنین به استاندارد جدیدی در گوشی‌های موبایل تبدیل خواهند شد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون اشاره مدیرعامل وان پلاس به اولین گوشی تاشو این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی