حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

هر چند که ما تقریبا می دانیم انتظار چه طراحی را برای Galaxy A34 و Galaxy A54 باید داشته باشیم اما امروز اطلاعات رسمی به بیرون نشت کرده است. رندرهای رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ منتشر شده و همان طراحی مورد انتظار را نشان می‌دهد.

رندرهای رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ

در حال حاضر خیلی از نگاه‌ها به سری Galaxy S23 است اما در حقیقت این سری گلکسی A است بیشترین فروش محصولات سامسونگ را به خود اختصاص می‌دهد.

امروز ایوان بلاس درتوییتر رندرهای رسمی از دو گوشی معرفی نشده سری گلکسی A سامسونگ را به اشتراک گذاشت. بر اساس دانسته‌های قبلی ما، اینها باید گلکسی A34 و گلکسی A54 باشند. دو گوشی کلیدی سامسونگ برای سال 2023 که قرار است ۲۸ دی ۱۴۰۱ در هند عرضه شوند.

آنطور که این رندرها نشان می‌دهند، حاشیه نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ درسال ۲۰۲۳ اگر بدتر نشده باشند، بهتر هم نشده اند. توجه داشته باشید که در این رندرها رنگ سبز گوشی‌های را می‌بینیم که در کمتر دیده شدن حاشیه مشکی نمایشگر کمک می‌کند.

گلکسی A34

گلکسی A34

 

گلکسی A34 همچنان همان ناچ قطره‌طور بالای نمایشگرش را دارد و ظاهری قدیمی و ارزان را ارائه می کند. این محصول با نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و چیپست Exynos 1280 باید مشخصات تقریباً یکسانی را با نسل قبلی خود ارائه کند.

انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند، در حالی که بخش دوربین با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. این گوشی احتمالا اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و گواهی IP67 را عرضه کند.

گلکسی A54

گلکسی A54

انتظار می رود گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

نظر شما چیست؟ طراحی جلویی این گوشی ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)