حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده Galaxy Tab S6 Lite 2024 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ در هفته های آینده از تبلت جدید خود رونمایی کند‌. هم اکنون، تصویر زنده نسخه Wi-Fi تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 در میان داده های گواهینامه SafteyKorea مشاهده شده است. چندی پیش نیز نسخه LTE این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه FCC شده بود. این تأییدیه، جزئیات باتری و توان شارژر Tab S6 Lite جدید را فاش می‌کند.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی در راه است

تصویر زنده نسخه Wi-Fi تبلت‌ Galaxy Tab S6 Lite 2024 با شماره مدل SM-P620 در میان داده های گواهینامه SafteyKorea ظاهر شده است. این تأییدیه، طراحی جلویی تبلت مذکور را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که حاشیه های اطراف صفحه نمایش این محصول زیاد خواهد بود. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، Tab S6 Lite 2024 با همان شماره مدل (SM-P620) در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. تأییدیه FCC نشان می‌دهد که نسخه LTE این تبلت از باتری EB-BT725ABU برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این باتری ظرفیت ۷,۰۴۰ میلی‌آمپری داشته و در Galaxy Tab S5e استفاده شده است.

تصویر زنده Galaxy Tab S6 Lite 2024

سامسونگ، تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴ را با قلم S Pen (دارای شماره مدل CP-911-01B-X (WACOM)) معرفی خواهد کرد. این محصول از Wi-Fi دو بانده و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. داده های FCC نشان داده است که این تبلت آینده سامسونگ به یک صفحه نمایش LCD مجهز خواهد بود. گواهی SGS Fimko تأیید می‌کند که این دستگاه از باتری با حداقل ظرفیت ۶,۸۴۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد.

بر اساس داده های بنچمارک Geekbench، گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴ از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ برخوردار خواهد بود. این تبلت به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 به دست کاربران می‌رسد. گفته می‌شود که این دستگاه در دو نسخه Wi-Fi و LTE، و با پیکربندی های ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی معرفی خواهد شد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD بوده و در رنگ های صورتی، خاکستری و سبز روشن به دست کاربران خواهد رسید.

قیمت گلکسی Tab S6 Lite (2024) ممکن است ارزان‌تر از نسل قبل باشد

نظر شما درباره این تبلت آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی