حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات Galaxy Tab S6 Lite (2024) سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، سامسونگ، شایعات

گزارش های اخیر نشان داده‌اند که سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی تبلت جدیدی از سری S است. هم اکنون، رندر و مشخصات Galaxy Tab S6 Lite (2024) به بیرون درز کرده است. این سومین تبلت با نام Tab S6 Lite، پس از نسخه های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۰ خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite (2024) با طراحی مشابه قبل معرفی می‌شود

گفته می‌شود که گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴ دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل خواهد بود. برای دوربین سلفی، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین اصلی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قاب پشتی این دستگاه، خبری از فلاش LED نیست. Galaxy Tab S6 Lite که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، دارای تراشه Exynos 9611 بود. نسخه ۲۰۲۲ این تبلت با دو تراشه اسنپدراگون 732G و اسنپدراگون 720G راهی بازار های مختلف شد. گفته می‌شود که نسخه ۲۰۲۴ این محصول از Exynos 1280 برخوردار خواهد بود.

رندر Galaxy Tab S6 Lite 2024

رندر Galaxy Tab S6 Lite 2024

تبلت‌ Galaxy Tab S6 Lite (2024) دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این محصول از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر نمی‌دانیم که این تبلت در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود یا نه. برای گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴ از یک باتری پرظرفیت ۷,۰۴۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. اطلاعاتی درباره توان شارژ سریع آن به بیرون درز نکرده؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی کند. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، Galaxy Tab S6 Lite (2024) از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی Galaxy Tab S6 Lite 2024

گواهینامه های TDRA و بلوتوث SIG نشان داده‌اند که Galaxy Tab S6 Lite (2024) دارای شماره مدل های SM-T620 و SM-T625 است. گزارش جدیدی که منتشر شده نشان می‌دهد این دو شماره مدل به ترتیب متعلق به نسخه های Wi-Fi و LTE این تبلت است. نسخه Wi-Fi احتمالاً حدود ۴۰۰ یورو قیمت دارد، در حالی که نسخه LTE ممکن است قیمت ۴۵۰ یورویی داشته باشد. رندر های Galaxy Tab S6 Lite (2024) این دستگاه را در رنگ های بژ و مشکی به نمایش می‌گذارند.

تصویر زنده Galaxy Tab S6 Lite 2024 سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این تبلت جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی