حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با S Pen رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

تبلت Galaxy Tab S6 Lite یک تبلت میان رده است که مدتی شایعاتی درباره آن شنیده بودیم و حالا این دستگاه رسما رونمایی شد. تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با S Pen رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت

پیش از هر چیز دورت دارم به طراحی باکسی‌طور Galaxy Tab S6 Lite اشاره کنم. ما پیش از این نیز این طراحی در تبلت های سامسونگ دیده ایم اما فکر می کنید شانسی وجود دارد که این طراحی به موبایل‌هایش بازگردد؟

بسیار خوب، مشخصا نام‌گذاری Galaxy Tab S6 Lite می گوید با یک مدل میان رده و یا نسخه ارزان قیمت تبلت گلکسی تب اس ۶ روبه‌رو هستیم که مرداد ماه سال گذشته معرفی شد. این تبلت به واسطه باتری 7040 میلی آمپر ساعتی قادر به همراهی کاربر به مدت 13 ساعت در پخش ممتد ویدئو، 12 ساعت وبگردی و یا 149 ساعت پخش ویدئو است. اعداد خوبی است که اگر محقق شود.

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ از نمایشگر 10.4 اینچی TFT با وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل بهره می‌برد. تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64  یا 128 گیگابایتی در این تبلت بکار گرفته شده‌اند. در قاب پشتی تبلت Galaxy Tab S6 Lite از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

گلکسی تب اس ۶ لایت

گلکسی تب اس ۶ لایت

این تبلت سامسونگ در دو نسخه وای فای و LTE و با قیمتی ۳۷۹ یورو برای مدل وای فای و ۴۳۹ یورو برای نسخه LTE در سه رنگ صورتی، آبی و مشکی راهی بازار خواهد شد. از جمله دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون، پشتیبانی از قلم S Pen و اندروید ۱۰ با رابط کاربری UI 2.0 می‌توان اشاره کرد.

نظر شما درباره گلکسی تب اس ۶ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Elyas

تبلتای اپل خیلی بهتره
بنظرم کسی که بخواد اینو بخره
بره ایپد بخره خیلی بهتره

Finch

Galaxy note 10.1 داشتم فوق العاده لاکچری بود اون زمان ⁦☹️⁩⁦☹️⁩😍
http://uupload.ir/files/544h_samsung-galaxy-note-10.1-n8000-5-600×600.jpg

Milad7

صفحه نمایشش افتضاحه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)