حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار سال آینده است

یکی از معدود محصولات اپل که حجم زیادی از اخبار و شایعات مختلف را به خود اختصاص داده است، هدست واقعیت ترکیبی آن است. این دستگاه قرار است به عنوان یک محصول نوآورانه توسط اپل معرفی و عرضه شود. همچنین تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار سال آینده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل دقیقا چه زمانی خواهد بود؟

هدست AR/VR اپل که نام محبوب واقعیت ترکیبی را برای آن انتخاب کرده‌اند،، مدتی است که در حال توسعه توسط کوپرتینویی‌ها است. بسیاری انتظار داشتند که اپل این دستگاه را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. با این حال، چنین نشد و اکنون در سال ۲۰۲۳ هستیم. به نظر می‌رسد که توسعه این محصول همچنان ادامه دارد و حتی با وجود اینکه احتمال بسیار زیادی برای معرفی آن در سال جاری وجود دارد، اما روند توسعه و تکمیل شدن آن در حال انجام است.

بر اساس گزارش چندین مرجع خبری، گویا هدست واقعیت ترکیبی اپل در سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود.  به گفته تحلیلگر مشهور محصولات اپل، یعنی مینگ چی کو، که پیش‌بینی‌های وی اغلب درست از آب در می‌آیند، هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا تا پایان سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عرضه نشود. وی به مشکلات مربوط به اجزای مکانیکی، تست سقوط و کمبود ابزارهای توسعه نرم‌افزار اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد که این موارد دلایل اصلی تاخیر در عرضه این هدست باشد.

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی

در حالی که قبلا تصور می‌شد این هدست در ماه ژانویه رونمایی شود، اما گویا هنوز با معرفی رسمی آن فاصله زیادی داریم. مینگ چی کو اکنون معتقد است احتمال بیشتری وجود دارد که این اعلامیه تا بهار انجام شود. اگر تا بهار این هدست معرفی نشود، احتمالا در کنفرانس WWDC در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و این موضوع به وضعیت پیشرفت و توسعه آن بستگی دارد. از سوی دیگر، گویا اپل در حال ایجاد یک شراکت راهبردی برای هدست واقعیت ترکیبی خود است.

به گزارش GizChina، گفته می‌شود اپل در حال همکاری با سازندگان فیلم و بازی سازان دیگر است تا برای توسعه بازی و ساخت فیلم در این دستگاه اقدامات لازم صورت گیرد. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز وجود دارد که اپل می‌خواهد یک فروشگاه اپلیکیشن ویژه برای این هدست توسعه دهد. چنین کارهایی ممکن است در گفتار راحت به نظر برسند، اما قطعا مدت زیادی طول می‌کشد تا اپل بتواند به مشکل تاخیر در معرفی و عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود فارغ آید. این مسئله فقط در مورد ساخت هدست نیست، بلکه در مورد این است که کل این پلتفرم چقدر پر جنب و جوش و پر مخاطب خواهد بود.

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی

اپل یک برند بسیار بزرگ و قابل اعتماد است که دوست ندارد در تلاش‌های خود شکست بخورد. بنابراین باید تمام موارد ممکن را بررسی کند. این راه طولانی به خودی خود بیانگر آن است که چرا اپل به معرفی و عرضه این هدست ادامه می‌دهد. همانطور که مینگ چی کو قبلا گفته است، هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است در فصل بهار یا در کنفرانس WWDC عرضه شود. این بدان معناست که تا اواسط سال ۲۰۲۳، ما شاهد اطلاعات بیشتری از این هدست واقعیت ترکیبی خواهیم بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره این موضوع که تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار امسال خواهد بود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان