حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان انجام تمرینات ورزشی با هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

وقتی روی یک دسته جدید از محصولات کار می‌کنید، حداقل چندین دلیل واضح برای خرید آن‌ها باید ارائه نمایید. مثلا اپل را ارائه ساعت هوشمند خود تلاش کرد تا روی ویژگی‌های پایش سلامتی و امنیت کاربران متمرکز باشد. درباره هدست واقعیت ترکیبی این شرکت هنوز چیزی مشخص نیست اما در گزارش جدیدی می‌شنویم که امکان انجام تمرینات ورزشی با هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود خواهد داشت.

انجام تمرینات ورزشی با هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی خود است. از آنجایی که شایعات پیرامون این هدست همچنان در حال انتشار هستند، به تازگی گزارشی جدیدی در این زمینه داریم.

بسیاری از کاربران می‌پرسند که این محصول چگونه می‌تواند در بازار محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای خود جا باز کند. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ورود اپل به این فضا می‌تواند سبب تغییر بزرگی باشد. البته با توجه به سابقه این شرکت در عرضه محصولات نوآورانه که دید کاربران را نسبت به آن دسته از محصولات عوض می‌کند، باید گفت که چنین چیزی بعید نیست.

جدیدترین شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل سرویس Fitness+ خود را با هدست واقعیت ترکیبی خود ادغام می کند که به کاربران امکان می دهد با استفاده از واقعیت مجازی، تمرینات ورزشی خود را انجام دهند. این شرکت حتی ممکن است برخی از برنامه های ورزشی را با اکوسیستم VR/AR ادغام کند و به کاربران اجازه دهد از هیجان ورزش کردن در خانه خود لذت ببرند.

آیا هدست اپل دلایل قانع‌کننده‌ای را برای خرید ارائه خواهد کرد؟

یکی از چالش های کلیدی هدست واقعیت ترکیبی اپل، قیمت آن خواهد بود. این دستگاه با قیمت احتمالی ۳۰۰۰ دلاری، به طور قابل توجهی گرانتر از سایر هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موجود در بازار است.

در حالی که برخی از علاقه‌مندان و متخصصان ممکن است مایل به پرداخت هزینه برای طراحی خوب و ویژگی‌های قدرتمند اپل باشند، بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است به سادگی ایده هدست را با چنین قیمت بالایی کنار بگذارند. باید دید که آیا اپل می تواند مخاطبان گسترده ای را برای ورود به این فناوری جدید متقاعد کند یا خیر.

علامت سوال دیگری که بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود دارد، اکوسیستم گسترده تر برنامه ها و خدماتی است که برای این دستگاه در دسترس خواهد بود. در حالی که واضح است که این هدست تمرکز زیادی روی بازی، تناسب اندام، ورزش و بهره وری خواهد داشت، مشخص نیست که اپلیکیشن ها و سرویس های موجود چقدر به یک محیط با واقعیت ترکیبی تبدیل می شوند.

سابقه اپل در تشویق توسعه‌دهندگان به ایجاد اپلیکیشن‌های نوآورانه برای دستگاه‌هایش قطعا امیدوارکننده است، اما باید دید که آیا این شرکت می‌تواند اکوسیستم متقاعدکننده‌ای ایجاد کند که کاربران را به بازگشت به هدست‌هایی که هزینه زیادی دارد، ترغیب کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هدست اپل موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)