حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ افزایش چشمگیری خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

گوشی‌های تاشو را باید آخرین نسل از نوآوری دنیای تکنولوژی در تلفن‌های هوشمند کلاسیک دانست. این محصولات از زمان عرضه، روز به روز محبوبیت بیشتری کسب کرده و حالا نیز بر اساس اخبار دریافتی، گویا فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ افزایش چشمگیری خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ رشد زیادی پیدا می‌کند

بر اساس پیش بینی اخیر مشاوران زنجیره تامین دیجیتال (یا به اختصار DSCC)، می‌توان انتظار افزایش شدید فروش گوشی‌های هوشمند تاشو را داشت. پس از گذشت چند سال از تثبیت تولید و وضعیت تعادل این محصولات، به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳، همان سالی باشد که گوشی‌های تاشو محبوبیتی فراتر از حد تصور پیدا خواهند کرد. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ در حد انتظار این شرکت است. در مجموع ۵.۲ میلیون دستگاه تاشو در چند ماه گذشته فروخته شده است.

برای سال ۲۰۲۳، همه چیز حتی بهتر خواهد شد، اما برای سامسونگ شاید خیلی بهتر نباشد. زیار این شرکت در سال ۲۰۲۳ برتری خود را از دست خواهد داد و برندهای دیگر حضور خود را تثبیت خواهند کرد.طبق این گزارش، اگرچه سامسونگ کاهش فروش مشخصی را در محصولات تاشو تجربه کرده، اما در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ وضعیت آن را معکوس نموده است. انتظار می‌رود که فروش گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت نسبت به فصل گذشته تا ۵۰ درصد کاهش یابد. کسب و کار محصولات تاشو این شرکت در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۲ کاهش خاصی داشته است.

فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳

البته، همیشه عملکرد ضعیف پیش از عرضه گوشی‌های جدید وجود دارد. به هر حال، این افت مربوط به سامسونگ است و این گزارش می‌گوید که بازار در سال ۲۰۲۳ افزایش چشمگیری خواهد داشت. اگرچه حجم فروش سامسونگ در سال ۲۰۲۳ بیشتر کاهش می‌یابد، اما این بدان معنا نیست که گوشی‌های تاشو محبوبیت خود را از دست خواهند داد. واقعیت این است که اکنون برندهای بیشتری در حال پیوستن به این رقابت هستند. در نتیجه، طرفداران و علاقه‌مندان، گزینه‌های بیشتری به جای سامسونگ در این بخش خواهند داشت.

همچنین گویا سامسونگ شاهد کاهش فروش گوشی‌های تاشو خود در ایالات متحده نیز خواهد بود. با این حال، این موضوع به دلیل رقابت در بخش نیست. این کاهش پس از عرضه آیفون‌های جدید، موضوعی طبیعی است و محصولات تاشو این شرکت در حال از دست دادن جایگاه خود در برابر سری جدید آیفون ۱۴ هستند. ۲۹ درصد از فروش بازار ایالات متحده، مربوط به گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است. اکنون، در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲، این میزان فقط ۷ درصد است.

از سوی دیگر، گوگل و برندهای دیگر، بازار محصولات تاشو تاشو را به نفع خود تصاحب خواهند کرد. بازار گوشی‌های تاشو در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، سطح مشخصی از رکود را شاهد خواهد بود، اما اوضاع به نسبت بهبود خواهد یافت. DSCC گفته است که شرکت‌های جدیدی مانند گوگل در سال آینده بازار را به حرکت در خواهند آورد. همچنین سایر برندهای این بخش مانند اوپو (با سری جدید Find N2)، شیائومی، ویوو و موتورولا نیز حضور خود را در بازار تثبیت خواهند کرد.

فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳

Oppo Find N2

به گفته GizChina، ما هنوز شاهد عرضه قوی این محصولات در بازارهای بین المللی نیستیم، اما شاید سال ۲۰۲۳ همان سالی باشد که برندهای بیشتری به رقابت جهانی این محصولات بپیوندند. طبق گزارش DSCC، عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۳ با ۳۳ درصد دلار افزایش به ۱۷ میلیون دستگاه خواهد رسید. در مورد گوشی پیکسل تاشو گوگل هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از زمان عرضه آن وجود ندارد.

اما به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ در نهایت سالی باشد که این شرکت بالاخره آن را معرفی خواهد کرد.  در مورد اپل، انتظار می‌رود که این شرکت با یک آیپد تاشو کار خود را آغاز کند، اما این محصول نیز احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و قیمت ارزانی نیز نخواهد داشت. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ افزایش چشمگیری خواهد داشت، چیست!؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان