حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر متعلق‌به پیکسل فولد در دنیای واقعی است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل مدتی است که بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود از سری پیکسل کار می‌کند. اما قبل از هرگونه معرفی رسمی، به‌نظر می‌رسد که Pixel Fold به‌تازگی در دنیای واقعی و در دست یک کاربر دیده شده است. البته این تصویر از پیکسل فولد تا حد زیادی تار و نامفهوم بوده و به‌طور دقیق نمی‌توان مدل دستگاه را حدس زد اما با توجه به فرم طراحی آن درمقایسه با سایر محصولات موجود، می‌توان نتیجه‌گیری‌های ابتدایی در مورد آن کرد.

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

اخیراً تصویری در شبکه اجتماعی Reddit به‌اشتراک گذاشته شده است و کاربری که این تصویر را به‌اشتراک گذاشته، ادعا می‌کند که این تصویر زنده متعلق‌به گوشی تاشو Pixel Fold آینده است. کاربر Reddit همچنین اضافه کرد که گوشی هوشمند تاشو دارای رنگ آبی با حاشیه‌های نازک است و توسط یکی از کارمندان غول موتور جستجو استفاده می‌شود. از بین تمام تصاویری که آپلود شده، تنها یکی واضح بود درحالی‌که بقیه تار بودند.

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی

کارمند فرضی گوگل سوار قطاری در نیویورک در خیابان 14 بوده است که دفتر شرکت نیز در آن قرار دارد. علاوه‌بر این، کاربر ردیت اضافه کرد که برآمدگی دوربین در پشت و همچنین رابط کاربری دستگاه چیزی است که باعث می‌شود Pixel Fold را تشخیص دهد. وی همچنین اضافه کرد که این شخص در تلاش بوده تا برآمدگی دوربین را پنهان کند. متأسفانه، این همه اطلاعات قابل‌تشخیصی بود که از این تصویر زنده در دسترس می‌باشد.

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، پیکسل فولد به تراشه Tensor G2 همراه با 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه در پشت است که از سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787، سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 فوق‌عریض و سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی S5K3J1 بهره می‌برد. درهمین‌حال، دوربین سلفی دارای سنسور 9.5 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر خواهد بود.

نظر شما درباره تصویر پیکسل فولد در دنیای واقعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی