حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گوشی تاشو اوپو Find N2 مشخص شد: بهترین در بین رقبا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تست، عمر باتری

دو هفته پیش بود که اوپو Find N2 رسما معرفی شد. این دستگاه با تعیین نسبت تصویر و اندازه نمایشگرهای بهینه‌تر برای داخل و خارج خود توانست توجه را به خود جلب کند. حجم باتری این دستگاه نیز انتخاب مناسبی بود و با مشخص شدن عمر باتری گوشی تاشو اوپو Find N2 می‌توان دید که این شرکت چقدر موفق عمل کرده است.

عمر باتری گوشی تاشو اوپو Find N2

اوپو Find N2 از یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که نسبت به نسل قبلی افزایش ظرفیت 20 میلی آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت باتری در بین رقبا نیز تقریبا رایج بوده و مثلا گلکسی Z Fold4 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بوده یا Mix Fold 2 و Mate Xs 2 از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند.

اوپو Find N2 در تمام تست‌های با نمایشگر روشن پیشرفت‌هایی را نشان داد، اما نتوانست با راندمان حالت آماده به کار نسل قبلی خودش مطابقت داشته باشد، که در نهایت منجر به کاهش امتیاز کلی به 83 ساعت (از ۹۰ ساعت) شد.

ما فکر می‌کنیم عمر باتری در حالت نمایشگر روشن مهم‌تر است و نتیجه 17:18 ساعتی Find N2 (در حالت 60 هرتز ثابت) بیش از 3 ساعت بهتر از Find N نسل اول است. مدت زمان 13:33 ساعتی در وبگردی با Wi-Fi (در حالت 120 هرتز ثابت) افزایش دیگری به میزان 15 درصد را ثبت کرده است. با پیشرفتی مشابه، مدت زمان تماس های صوتی اکنون به ساعت 27:34 می‌رسد.

نتایج عمر باتری اوپو Find N2 به ویژه با صفحه روشن، به طور قابل توجهی بهتر از رقبایی مانند Mix Fold 2 یا Mate Xs 2 است. حتی Galaxy Z Fold4 در پخش ویدیو با مدت زمان 14:26 ساعت از رقیب چینی خود عقب‌تر است، اگرچه دارای یک مزیت جزئی در وبگردی دارد.

با تکرار تست های صفحه نمایش روشن روی صفحه نمایش بیرونی Find N2، نتایج کمی بهتر بود و به نسل قبلی خود شباهت داشت.

مدت زمان شارژ شدن اوپو فایند ان ۲

اوپو Find N2 توان شارژ 33 واتی نسل اول خود را بهبود می بخشد و به 67 وات می‌رسد. یک شارژ با این توان درون جعبه گوشی تاشو اوپو قرار دارد.

مدت زمان شارژ شدن ۰ تا ۱۰۰ درصد باتری اوپو فایند N2 برابر 37 دقیقه است. همچنین در ۳۰ دقیقه ابتدایی شارژ شدن به 87 درصد می رسد. یک ربع اول فرآیند شارژ با شارژر ۶۷ وات می‌تواند باتری را تا ۴۹ درصد شارژ کند. اینها به صورت کلی نتایج رکوردشکنی نیستند، اما Find N2 تقریباً سریعترین سرعت شارژ را در بین دستگاه تاشو بزرگ دارد.

تلاش برای کاهش ضخامت و وزن کمتر متاسفانه منجر به از دست دادن قابلیت شارژ بی سیم Find N2 شده است.

اوپو Find N2 رسما معرفی شد: سبک‌ترین گوشی تاشو افقی با پشتیبانی از قلم

نظر شما چیست؟ عملکرد اوپو در این گوشی تاشو خود و در زمینه عمر باتری را چطور می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)