حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بیشتر از OnePlus 11R نمایشگر ۲ لبه خمیده و بخشی از طراحی آن را تایید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

ماه گذشته بود که اولین شایعات درباره OnePlus Ace 2 منتشر شد. این دستگاه که احتمالا در بازار جهانی با نام وان پلاس ۱۱ آر عرضه شود، دو هفته پیش در رندرهایی لو رفت. امروز اما تصاویر بیشتر از OnePlus 11R نمایشگر ۲ لبه خمیده و بخشی از طراحی آن را تایید کرد.

تصاویر نمونه تولید آزمایشی OnePlus 11R در قاب اصطلاحا “برش نخورده”

برای جلوگیری از لو رفتن طراحی گوشی‌های معرفی نشده معمولا آن‌ها را درون قاب‌هایی قرار می‌دهند و مراحل تست و بررسی اولیه آن ها انجام می‌شود. تصاویری که امروز لو رفته است وان پلاس 11R را در چنین وضعیتی به نمایش می گذارد.

وان پلاس 11R

وان پلاس 11R

تصاویر جدید نشان می‌دهند که OnePlus 11R دارای صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالا خواهد بود. منبع منتشر کننده این تصاویر ادعا می کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش با رزلوشن کمی بیشتر از FHD+ یا به تعبیر آن، 1220p بوده، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی و OIS دارد و فرستنده مادون قرمز نیز در آن حضور دارد.

وان پلاس ۱۱ آر در قاب برش‌نخورده

وان پلاس ۱۱ آر در قاب برش‌نخورده

گوشی میان‌رده OnePlus 10R که نسل قبلی این دستگاه باشد در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شد و جایی بین دستگاه‌های میان رده و پریمیوم قرار گرفت. به نظر می‌رسد که جانشین آن ممکن است کمی بالارده‌تر باشد. همانطور که می‌دانید به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ سالی باشد که وان پلاس تصمیم به کنار گذاشتن پسوند Pro گرفته و پرچمدار اصلی خود را با نام ساده OnePlus 11 معرفی می‌کند. در نتیجه این تصمیم، شاید وان پلاس ۱۱ آر کمی بالارده‌تر از نسل قبلی خود بنشینید و به نوعی فاصله را با پرچمدار اصلی کم کند.

انتظار می رود وان پلاس 11R با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی باشد. ظاهراً این گوشی یک نمونه ری‌برند‌شده از Oppo Reno9 Pro Plus است که دارای یک نمایشگر AMOLED در اندازه6.7 اینچی بود و یک سنسور IMX890 سونی را برای دوربین اصلی در نظر گرفته بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه OnePlus 11R وجود ندارد. ممکن است در کنار OnePlus 11 معرفی شود و ممکن است که بعدا شاهد معرفی آن باشیم.

نظر شما درباره وان پلاس ۱۱ آر چیست؟ فکر می‌کنید موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)