حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس این روزها مشغول توسعه محصولات خود در طیف‌های مختلف قیمتی و رده‌های متفاوت بازار است. لین شرکت با سابقه اگرچه دیرتر از رقبا وارد بازار شد اما این روزها به خوبی توانسته است نام خود را میان بزرگان بازار جا کند. اخیرا نیز مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

شایعه جدید حکایت از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 (قبل از عرضه آن در سال آینده) دارد. طبق گزارش‌ها، وان پلاس در حال آماده سازی برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید سری Ace در ماه‌های آینده است. به طور خلاصه، OnePlus Ace 5G اخیرا در چین به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه با نام OnePlus 10R 5G وارد بازار هند نیز شده است.

قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این گوشی شامل شارژ فوق العاده سریع و عملکرد بسیار خوب آن در بخش سخت‌افزار است. اکنون، به نظر می‌رسد که جانشین سری Ace با نام OnePlus Ace 2 در آستانه معرفی و عرضه باشد. OnePlus Ace Pro اولین بار در ماه آگوست با قیمت اولیه ۳۴۹۹ یوان (معادل ۵۱۸ دلار) وارد بازار شد.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

با این حال، OnePlus هنوز در برنامه ریزی خود، برای عرضه وان پلاس Ace 2 در آینده نه چندان دور علاقه‌مند است. همجنین از سوی دیگر، مشخصات گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 به لطف افشاگر مشهور دنیای فناوری یعنی یوگش برار در اینترنت ظاهر شده است. این افشاگر ادعا می‌کند که گوشی هوشمند جدید وان پلاس از یک سنسور دوربین کاملا جدید استفاده خواهد کرد.

متاسفانه، گویا سرعت شارژ این دستگاه از یک نمونه شارژ سریع کم سرعت‌تر نسبت به قبل پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 می‌تواند با نام OnePlus 11R 5G در سال ۲۰۲۳ در بازار هند عرضه شود. همچنین افشاگر معتبر دیگری به نام OnLeaks در ماه سپتامبر مشخصات کامل OnePlus 11R را فاش کرد. اکنون، یوگش برار گفته است که این گوشی ممتاز از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

با این حال، مدل اصلی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین احتمالا دارای سنسور دوربین جدید است که احتمالا سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو در پشت دستگاه است. در گذشته گفته شده بود که وان پلاس Ace 2 دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی است.

به گفته GizChina، همچنین نسخه چینی این گوشی احتمالا دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS 13 در بالا باشد. با این حال، طبق گزارش MySmartPrice، مدل هندی آن Oxygen OS 13 را هنگام عرضه اجرا خواهد کرد. یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت. ظاهرا این گوشی در نسخه‌هایی با رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

همچنین، در بخش حافظه داخلی نیز احتمالا گزینه های ۱۲۸ گیگاباتی و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه خواهد شد. در زیر بدنه، Ace 2 ممکن است دارای یک تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ باشد. Ace 2 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Fluid AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی تصویر تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در نهایت، صفحه نمایش آن نیز به احتمال زیاد کمی خمیده خواهد بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 چیست؟ آیا این دستگاه شانس مناسبی برای رقابت با سایر محصولات دارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان