حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر اولیه OnePlus 11R حضور IR Blaster و Alert Slider را تایید می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

شرکت وان پلاس با عرضه نسل جدید پرچمداران خود در نسخه‌های مختلف، در تلاش است تا نیاز طیف وسیعی از کاربران مختلف را پاسخ دهد و با این کار مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود هدایت کند. اخیرا نیز تصاویر اولیه OnePlus 11R حضور IR Blaster و Alert Slider را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر اولیه OnePlus 11R حضور IR Blaster و Alert Slider را تایید می‌کند

اخیرا چند تصویر واقعی و زنده از نمونه اولیه OnePlus 11R منتشر شده است، وجود ویژگی‌های مورد علاقه طرفداران را تایید می‌کند و جزئیات کلیدی بیشتری را نشان می‌دهد. طبق گزارش‌ها، وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید تحت سری OnePlus 11 است. طبق گزارش‌ها، این خط تولید شامل گوشی‌های پرچمدار OnePlus 11 و OnePlus 11R خواهد بود.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

قابل ذکر است که OnePlus 11R یک پرچمدار ارزان قیمت از این برند خواهد بود. هفته گذشته تصاویری زنده از OnePlus 11R با کد Udon در اینترنت ظاهر شد. طبق گزارش‌ها، OnePlus 11R احتمالی هنوز در مرحله آزمایش است. علاوه بر این، دستگاه مذکور دارای صفحه نمایش منحنی است و نوار لغزنده هشدار قدیمی خود را نیز باز می‌گرداند.

تصاویر زنده OnePlus 11R، مشخصات و سایر جزئیات کلیدی
به تازگی وب سایت خبری MySmartPrice مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus 11R را قبل از عرضه فاش کرده است. جهت یادآوری، افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی OnLeaks، مشخصات کامل OnePlus 11R را در ماه سپتامبر به اشتراک گذاشت. طبق گزارشی جدید، این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود. این بخش از اطلاعات فاش شده با مشخصات فاش شده قبلی مطابقت دارد. همچنین، OnePlus 11R اولین گوشی OnePlus خواهد بود که دارای بلستر مادون قرمز است. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش Fluid AMOLED است که از وضوح Full HD+ و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

به گفته GizChina، نمایشگر گوشی می‌تواند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را نیز ارائه دهد. صفحه نمایش خمیده این دستگاه دارای یک پانچ هول در مرکز نمایشگر برای جاگیری دوربین سلفی است. همچنین، یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش وجود دارد. OnePlus 11R ممکن است با رم LPDDR5 نیز عرضه شود. در بخش دوربین، این گوشی دارای سه دوربین پشتی از جمله یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. جدای از این، لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری نیز در پشت دستگاه قرار دارد. در جلوی دستگاه، OnePlus 11R یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

علاوه بر این، OnePlus 11R از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی دستگاه استفاده می کند. با این حال، این باتری تک سلولی به احتمال زیاد از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی نمی‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد، 11R یک بلستر IR دریافت می‌کند و تصاویر اولیه نیز، بازگشت نوار اسکرول هشدار را نشان می‌دهد. با این حال، این گمانه زنی‌ها بر اساس یک نمونه اولیه است و شرکت وان پلاس ممکن است تغییراتی در طراحی محصول نهایی خود ایجاد کند. نظر شما کاربران ترنجی درباره تصاویر اولیه OnePlus 11R که حضور IR Blaster و Alert Slider را تایید می‌کند، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان