حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A22 مدل 4G سامسونگ ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

هفته گذشته، سامسونگ آپدیت اندروید 13 را برای مدل 5G گلکسی A22 منتشر کرد. امروز این شرکت کره‌ای به روز رسانی پایدار اندروید 13 را برای گلکسی A22 مدل 4G در کشورهای اروپایی منتشر کرد. آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A22 مدل 4G سامسونگ به زودی به دیگر بازارها خواهد رسید.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A22 مدل 4G

به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 5.0 که مبتنی بر Android 13 است برای Galaxy A22 با ورژن A225FXXU3CVK3 ارائه شد. این آپدیت One UI 5.0 سامسونگ به همراه وصله امنیتی اکتبر 2022 در دسترس قرار دارد.

در حال حاضر، این به روز رسانی جدید در آلبانی، اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، مقدونیه، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک و منطقه نوردیک در دسترس است.

گلکسی A22 مدل 4G

گلکسی A22 مدل 4G

اگر کاربر گلکسی A22 هستید می‌توانید آپدیت اندروید 13 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. برای این کار باید به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار رفته و با ضربه زدن روی دانلود و نصب، آن را دریافت کنید.

سامسونگ گلکسی A22 را اواسط سال 2021 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه کرد. این گوشی هوشمند میان رده اوایل سال جاری به روز رسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد. اکنون، به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت کرده است. مشخص نیست که آیا در آینده آپدیت اندروید 14 را دریافت خواهد کرد یا خیر.

شما گلکسی A22 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت کردید؟

آپدیت اندروید ۱۳ گوشی سامسونگ من کی ارائه می شود؟ خط زمانی رسمی عرضه One UI 5.0

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)