حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید وان پلاس با اندروید ۱۳ گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

پس از معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند در حال برنامه ریزی برای عرضه دستگاه پرچمدار خود با این تراشه هستند. بدون شک وان پلاس نیز یک تلفن هوشمند پرچمدار را در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. این دستگاه، OnePlus 11 نام داشته و به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز می‌شود. اما تاکنون تاریخ معرفی این تلفن هوشمند از سوی وان پلاس اعلام نشده است. هم اکنون یک گوشی جدید از برند وان پلاس موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده است. با آنکه هویت دقیق این محصول مشخص نیست، اما شایعاتی درباره آن وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه بمانید.

گوشی جدید وان پلاس حاضر در بلوتوث SIG احتمالا متعلق به سری نورد خواهد بود

گوشی هوشمند جدید وان پلاس در میان داده های بلوتوث SIG مشاهده شده است. با آنکه مدل دقیق این این دستگاه را نمی‌دانیم، اما وبلاگ نویس مشهور حوزه فناوری، یعنی Mukul Sharma، این گوشی را (که دارای شماره مدل CPH2451 است) متعلق به سری نورد یا وان پلاس ۱۱ می‌داند. جزئیات گواهینامه مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13 برخوردار خواهد بود. احتمالا این گوشی همان OnePlus Nord CE 3 و یا OnePlus Nord CE 3 Lite است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند آینده وان پلاس در دست نیست. اما انتظار داریم که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

وان پلاس CPH2451 در میان داده های بلوتوث SIG

اطلاعات قابل توجهی درباره OnePlus 11 به بیرون درز کرده است

با آنکه جزئیات OnePlus CPH2451 را نمی‌دانیم، اما خوشبختانه اطلاعات قابل توجهی درباره OnePlus 11 وجود دارد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس به صفحه نمایش خمیده LTPO ۶.۷ اینچی مجهز خواهد بود. انتظار داریم پانچ هول در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گیرد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. ادعا می‌شود که وان پلاس ۱۱ به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع این خبر همچنین اشاره می‌کند که وان پلاس ۱۱ از فریم فلزی بهره خواهد برد؛ و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش (از نوع اپتیکال) قرار خواهد گرفت. سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 11 تعبیه شده است. این دوربین ها ۵۰+۴۸+۳۲ مگاپیکسلی هستند و محدوده زوم ۰,۶ تا ۲۰ برابر را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

رنگ بندی وان پلاس ۱۱ به چه صورت خواهد بود؟

نظر شما چیست؟ گوشی جدید وان پلاس که در میان داده های بلوتوث SIG ظاهر شده، چه نام خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی