حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nothing Phone (2a) ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را در AnTuTu شکست داد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

گوشی Nothing Phone (2a) در میان داده های بنچمارک AnTuTu 10 مشاهده شد. تاکنون، شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. چندی پیش کمپانی ناتینگ، تاریخ دقیق رونمایی Phone 2a را به اشتراک گذاشت. این گوشی میان‌رده در ۱۵ اسفند ماه معرفی خواهد شد.

گوشی Nothing Phone (2a) در بنچمارک AnTuTu امتیاز بیشتری از Nord CE 3 کسب کرد

گوشی Nothing Phone 2a در بنچمارک AnTuTu 10 موفق به کسب امتیاز کلی ۷۳۸,۱۶۴ شده است. این تلفن هوشمند، نتایج خوبی را در بخش های CPU، GPU، UX و حافظه به دست آورده است. نتایج به دست آمده از سوی Nothing Phone (2a) با Redmi Note 13 Pro Plus (گوشی قرار گرفته در وسط تصویر) مقایسه شده است. وان پلاس Nord CE 3 (که در سمت راست تصویر قرار دارد) از تراشه Snapdragon 782 5G بهره می‌برد. نماینده شیائومی از مدیاتک Dimensity 7200 Ultra برخوردار بوده؛ و گوشی ناتینگ 2a نیز از چیپست Dimensity 7200 بهره می‌برد. امتیاز کلی Nothing Phone 2a از این دو تلفن هوشمند مذکور، بیشتر است.

ناتینگ فون 2a در سمت چپ، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در وسط و Nord CE 3 در سمت راست

برخی از مشخصات ناتینگ فون 2a به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ مجهز شود. همان‌طور که اشاره شد، احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که گوشی Nothing Phone (2a) با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود.

ناتینگ برای دوربین اصلی این گوشی میان‌رده خود به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5KGN9 خواهد رفت. دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 بهره‌مند است. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند. ناتینگ فون 2a به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.5 به دست کاربران می‌رسد. با وجود آنکه بسیاری از مشخصات این دستگاه فاش شده، اما طراحی آن هنوز یک راز باقی مانده است. چندی پیش رندر های با کیفیت Nothing Phone 2a فاش شد. پس از آن گفته شد که رندر های منتشر شده، جعلی بوده‌اند.

قیمت احتمالی ناتینگ فون 2a

شایعات حاکی از آن است که مدل پایه Nothing Phone 2a (نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) با قیمت ۳۴۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید. نسخه دیگر (۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت) با قیمت ۳۹۹ یورو قابل تهیه خواهد بود.

تصویر قاب محافظ Nothing Phone (2a) فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی