حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی وان پلاس ۱۱ به چه صورت خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

رندرهای OnePlus 11 (قبلا با نام وان پلاس ۱۱ پرو شناخته می شد) که چند ماه پیش به بیرون درز کرد، طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرد. رندرها این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان می دادند که اکنون می دانیم که مشکی مات نام خواهد داشت. اما رنگ بندی وان پلاس ۱۱ به چه صورت خواهد بود؟

رنگ بندی وان پلاس ۱۱

این افشاگری از سوی Max Jambor به عنوان یکی از منابع نزدیک به وان پلاس منتشر شده است و می‌گوید وان پلاس 11 در رنگ‌های مشکی مات و سبز براق عرضه خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا این تنها رنگ بندی وان پلاس ۱۱ خواهند بود یا انتخاب‌های بیشتری وجود خواهد داشت.

OnePlus 11

OnePlus 11

شایعه شده است که OnePlus 11 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ 120 هرتز AMOLED عرضه می شود. صفحه نمایش دارای یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود و یک اسکنر اثر انگشت زیر آن برای احراز هویت بیومتریک وجود دارد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسما معرفی شد: قوی‌تر و بهینه‌تر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 و ری‌تریسینگ

وان پلاس ۱۱ دارای بدنه سرامیکی و فریم فلزی است و پنل پشتی آن دارای یک جزیره دوربین است که سه دوربین خواهد داشت، دوربین 50 مگاپیکسل اصلی (IMX890)، 48 مگاپیکسل فوق عریض (IMX581) و 32 مگاپیکسل تله فوتو (IMX709؛ زوم اپتیکال 2 برابر). سیستم دوربین نیز با همکاری Hasselblad ارائه خواهد شد.

سایر ویژگی های برجسته OnePlus 11 شامل کلید اسلایدر سایلنت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات، USB-C و پشتیبانی از Dolby Atmos است. همچنین دارای بلوتوث 5.2، وای فای 6E و اتصال 5G خواهد بود.

نظر شما درباره رنگ بندی وان پلاس ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)