حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۱ احتمالا با بدنه‌ای از جنس سرامیک عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس را باید از جمله موفق‌ترین برندهایی دانست که با وجود آنکه دیرتر پا به عرصه رقابت گذاشتند، اما عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشتند. این شرکت با عرضه سری وان پلاس ۱۰، نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون نیز به نظر می‌رسد که وان پلاس ۱۱ احتمالا با بدنه‌ای از جنس سرامیک عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس ۱۱ احتمالا با بدنه‌ای از جنس سرامیک عرضه خواهد شد

از آنجایی که احتمالا سال ۲۰۲۲ برای معرفی و عرضه گوشی‌های اصلی و پرچمدار به پایان رسیده است، بنابراین کاملا منطقی است که توجهات خود را به نسخه‌های آینده این دستگاه ها که برای سال ۲۰۲۳ آماده می‌شوند، معطوف کنیم. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار قطعا OnePlus 11 است که برای معرفی و عرضه آن برای سال آینده حتمی است. این دستگاه احتمالا در اواخر مارس یا اوایل آوریل رونمایی خواهد شد.

دیروز، یک برگه مشخصات، توصیفی نسبتا مختصر از گوشی پرچمدار بعدی برند وان پلاس، یعنی OnePlus 11 ارائه کرده است که از نظر سخت افزاری جایی برای شک و ابهام باقی نگذاشته است، اما طراحی گوشی عمدتا تاکنون در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است. اخیر افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی Digital Chat Station، که در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، جزئیات جدیدی از طراحی این دستگاه را فاش کرده است که قطعا وان پلاس ۱۱ را به یک گوشی کمی جذاب‌تر تبدیل می‌کند.

وان پلاس Ace Pro

OnePlus Ace Pro/10T

طبق اطلاعات فاش شده، احتمالا حداقل یکی از نسخه‌های OnePlus 11 از بدنه سرامیکی همراه با یک قاب فلزی استفاده خواهد کرد که مشخص نیست فلز آن آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ است. این جنس بدنه تا حد زیادی به این گوشی کمک می‌کند تا در میان انبوهی از پرچمداران عمدتا شیشه‌ای که سال آینده عرضه می‌شوند، متمایز جلوه کند.

سرامیک لزوما ماده جدیدی برای استفاده در طراحی گوشی نیست و ما در طول سال‌ها شاهد معرفی و عرضه چند گوشی با بدنه سرامیکی بوده‌ایم، روندی که با شیائومی Mi Mix 2S شروع شد و به نوعی با نسخه انحصاری گلکسی S10 پلاس به انتها رسید. Oppo، شرکت مادر OnePlus، با گوشی‌های سرامیکی نیز غریبه نیست و Oppo Find X5 Pro یک گوشی سرامیکی است که اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شد و به طور کلی ما را شگفت زده کرد.

آپدیت جدید OnePlus 10T

حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است در حال بررسی سرامیک زیرکونیا (Zirconia) به عنوان یک ماده بالقوه  و فوق‌العاده برای آیفون‌های آینده باشد. دی‌اکسید زیرکونیوم (Zirconium dioxide) که با نام زیرکونیا نیز شناخته می‌شود، یک اکسید سفید کریستالی از زیرکونیم است. بادلیت با ساختار کریستالی مونوکلینیک، متداول‌ترین شکل آن در طبیعت است که بسیار نادر می‌باشد.

به گفته PhoneArena، سرامیک، به عنوان یک ماده، ممکن است گران‌تر باشد، اما همچنین دو برابر قوی‌تر از پنل‌های شیشه‌ای معمولی گوشی است و همچنین دارای اتلاف حرارت عالی است که نه تنها گوشی را بادوام‌تر می‌کند، بلکه به عملکرد کلی OnePlus نیز کمک می‌کند. بخش دیگری از اطلاعاتی که Digital Chat Station به دست آورده است نشان می‌دهد که OnePlus 11 بار دیگر با دوربین سلفی قرار گرفته در پانچ هول و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر، مشابه OnePlus 10 Pro عرضه خواهد شد.

در نهایت، Digital Chat Station اعلام کرده است که OnePlus 11 ممکن است از ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی فوق سریع UFS 4.0 استفاده کند، که هر دو مورد، عملکرد فوق‌العاده سریعی را برای این دستگاه تضمین می‌کنند، به خصوص زمانی که با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام همراه شوند. در حالی که تقریبا هر کسی به ظاهر متقاعد شده است که OnePlus در اوایل سال آینده یک پرچمدار تکی را عرضه خواهد کرد و پسوند پرو را از نامش حذف خواهد کرد، اما هنوز امیدی داریم که OnePlus بتواند OnePlus 11 Pro را در کنار OnePlus 11 عرضه کند. نظر شما کاربران ترنجی درباره وان پلاس ۱۱ احتمالا که احتمالا با بدنه‌ای از جنس سرامیک عرضه خواهد شد، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان