حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پیکسل واچ گوگل بیشتر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

مدت‌ها پیش گوگل در رویداد Google I/O، مجموعه محصولاتی را معرفی کرد که قرار است به عنوان بازیگران اصلی اکوسیستم این شرکت عمل کنند. قابل توجه‌ترین محصول معرفی شده در این رویداد برای دوست داران محصولات پوشیدنی، ساعت هوشمند پیکسل گوگل بود. بنابر اخبار دریافتی، گویا قیمت پیکسل واچ گوگل بیشتر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

قیمت پیکسل واچ گوگل بیشتر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود

انتظار می رود گوگل در اکتبر سال جاری همراه با سری پیکسل ۷ گوگل، ساعت هوشمند پیکسل خود را نیز عرضه کند. وجود این ابزار پوشیدنی قبل از رویداد Google I/O فاش شده بود. ماجرا از این قرار بود شخصی که آن را حمل می‌کرد، این ساعت هوشمند را در یک رستوران فراموش کرده بود. این ماجرا تا حد بسیار زیادی شبیه به یک کمپین بازاریابی است. اخیرا اطلاعات زیادی در مورد آن این محصول نشنیده‌ایم، اما این پوشیدنی قرار است به زودی عرضه شود.

به گفته گوگل، ساعت جدید در کنار گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل عرضه می‌شود. ما از همین الان نیز برخی از جزئیات مانند حضور WearOS 4 را می‌دانیم، اما بیشتر ویژگی‌ها فقط در حد حدس و گمان هستند. اکنون، یک شایعه جدید ادعا می‌کند که قیمت ساعت‌ها را فاش کرده است. ظاهرا گوگل به اندازه کافی از موفقیت ساعت هوشمندش در بازار مطمئن است که می‌خواهد آن را گران‌تر از برخی از ساعت‌های هوشمند شناخته شده به فروش برساند.

قیمت پیکسل واچ گوگل

بر اساس یک گزارش جدید، نسخه LTE پیکسل واچ گوگل با قیمت ۳۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد. اگر آن را با گلکسی واچ ۵ سامسونگ که اخیرا معرفی و عرضه شده است، مقایسه کنیم، می‌بینیم که حدود ۶۹ دلار گران‌تر است. از این گذشته، ساعت هوشمند سامسونگ با قیمت ۳۳۰ دلار در ایالات متحده عرضه شد و قابلیت LTE را نیز به ارمغان می‌آورد. با این حال، ساعت هوشمند پیکسل گوگل، به قیمت گلکسی واچ ۵ پرو که یک ساعت هوشمند ویژه با قیمت ۵۰۰ دلار (برای نسخه با اتصال LTE) معرفی شده است، نخواهد رسید.

به گفته GizChina، نکته عجیب ماجرا این است که ساعت پیکسل گوگل با وجود سخت افزار قدیمی‌تر، قیمتی به مراتب خواهد داشت. همانطور که گفته شد، این موضع یک مشکل بزرگ برای پیکسل واچ گوگل است. گوگل همانند پیکسل ۶ و سری پیکسل ۷ آینده، از سخت‌افزارهای پیشرفته چشم پوشی کرده است. سری پیکسل ۷ گوگل با تراشه تنسور ۲ عرضه می شود که همچنان از معماری ARMv8 استفاده می کند.

قیمت پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ نیز از یک تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ قدیمی استفاده می‌کند و همچنین یک باتری کوچک ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.  برای کسانی که نمی دانند، باید بگوییک که گلکسی واچ ۵ سامسونگ دارای تراشه اگزینوس W۹۲۰ است که سریع‌تر و کارآمدتر است. پیکسل واچ گوگل شبیه یک ساعت هوشمند فوق العاده نوآورانه به نظر نمی‌رسد. شاید گوگل با بسته‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری انحصاری، کاربران و خریداران این ساعت هوشمند را شگفت زده کند. به هر حال، این ساعت ممکن است آخرین فرصت این شرکت برای اثبات خود در بازار با WearOS باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان