حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ و توضیحات گوگل درباره این موضوع

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند، گوگل

پیکسل واچ گوگل، به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت، بی شک نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند نه تنها به قابلیت‌های برتر گوگل مجهز است، بلکه از یک طراحی زیبا و جذاب نیز بهره‌مند است. اکنون نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ و توضیحات گوگل درباره این موضوع منتشر شده است. با ترنجی همراه شوید.

نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ و توضیحات گوگل درباره این موضوع

به گزارش 9to5Google، گوگل پست پشتیبانی خود را که بر باتری پیکسل واچ تمرکز دارد، به‌روز رسانی کرده است. گوگل قبلا گفته بود هنگامی که این دستگاه راه اندازی شود، کاربران آن می‌توانند انتظار داشته باشند که باتری ۲۹۴ میلی آمپر ساعتی این ساعت که انرژی آن را تامین می‌کند، تا ۲۴ ساعت دوام داشته باشند.

در همان زمان، این شرکت اشاره کرد که زمان شارژدهی تقریبی است و استفاده از ویژگی‌های خاص دستگاه باعث افزایش مصرف باتری می‌شود. عمر باتری به ویژگی‌های فعال، نوع استفاده، محیط و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. بنابراین عمر باتری واقعی پیکسل واچ گوگل ممکن است کمتر از اعداد رسمی گوگل باشد.

نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ

مطمئنا، این موضوع منطقی است و به این ترتیب، کسانی که کمتر از ۲۴ ساعت از باتری پیکسل واچ خود استفاده می‌کنند، می‌توانند نحوه استفاده از دستگاه را توضیح دهند. به صورت کلی، این روشی است که اکثر دستگاه‌های تلفن همراه نیز بر اساس آن کار می‌کنند. اما آیا دانستن ویژگی‌هایی که گوگل برای ارائه عمر باتری ۲۴ ساعته در ساعت پیکسل استفاده کرده است، عالی نیست؟ خوب، این دقیقا همان کاری است که گوگل در به‌‌روز رسانی صفحه پشتیبانی خود انجام داده است. گوگل اکنون می نویسد که عمر باتری 24 ساعته Pixel Watch بر اساس موارد زیر است:

  • دریافت ۲۴۰ نوتیفیکشن
  • ۲۸۰ بار چک کردن زمان
  • یک تماس تلفنی ۵ دقیقه‌ای LTE
  • ۴۵ دقیقه تمرین در حالت LTE و GPS و پخش موسیقی دانلود شده از YouTube
  • ۵۰ دقیقه ناوبری (روی گوگل مپ) در حین اتصال به تلفن از طریق بلوتوث.

گفتنی است که این ساعت هوشمند با تنظیمات پیش‌فرض پیکربندی شده است، از جمله نمایشگر همیشه روشن (AOD) که روی وضعیت خاموش تنظیم شده است. می‌بینید که طبق گفته‌های گوگل، ممکن است لازم باشد نمایشگر همیشه روشن (که به طور پیش‌فرض غیرفعال است) را غیرفعال کنید تا بتوانید از باتری دستگاه در تمام روز به خوبی استفاده کنید. البته بازهم این بدان معنا نیست که به طور خودکار نمی‌توانید ساعت خود را با روشن بودن قابلیت AOD تا ۲۴ ساعت استفاده کنید، اما با روشن بودن این ویژگی، دست یافتن به چنین رکوردی قطعا سخت‌تر خواهد شد.

نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ

اپل همچنین وب سایتی دارد که توضیح می‌دهد که چگونه عمر باتری یک روزه (حدود ۱۸ ساعت) را برای اپل واچ ارائه کرده است. طبق گفته اپل، عمر باتری اپل واچ که تمام روز را دوام می‌آورد، بر اساس موارد زیر است:

۹۰ بار چک کردن زمان، دریافت ۹۰ نوتیفیکیشن، ۴۵ دقیقه استفاده از برنامه‌ها و ۶۰ دقیقه تمرین با پخش موسیقی اپل واچ (از طریق بلوتوث)، در طول ۱۸ ساعت. استفاده از اپل واچ سری ۸ (GPS) شامل اتصال به آیفون از طریق بلوتوث در طول کل تست ۱۸ ساعته است. استفاده از Apple Watch Series 8 (GPS + Cellular) شامل ۴ ساعت اتصال LTE و ۱۴ ساعت اتصال به آیفون از طریق بلوتوث در طول ۱۸ ساعت روز است.

به گفته PhoneArena، اپل همچنین می‌افزاید که عمر باتری اپل واچ سری ۸ در حالت کم مصرف بر اساس موارد زیر است: ۱۸۰ بار چک کردن زمان، دریافت ۱۸۰ نوتیفیکشن، ۹۰ دقیقه استفاده از برنامه‌ها و ۶۰ دقیقه تمرین با پخش موسیقی اپل واچ (از طریق بلوتوث) در طول ۳۶ ساعت. همچنین لازم به ذکر است که اپل واچ سری ۸ دارای باتری ۳۰۸ میلی آمپر ساعتی است. نظر شما کاربران ترنجی درباره نحوه محاسبه عمر باتری ۲۴ ساعته پیکسل واچ و توضیحات گوگل درباره این موضوع چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان