حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 5G سامسونگ در Bluetooth SIG مشاهده شد؛ رونمایی نزدیک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک تلفن هوشمند جدید است. ما در مورد گلکسی A14 5G صحبت می‌کنیم. این دستگاه موفق به کسب گواهینامه های متعددی شده؛ و هم اکنون تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که تا رونمایی این گوشی، زمان زیادی نمانده است.

گلکسی A14 5G سامسونگ از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند

گلکسی A14 5G سامسونگ به تازگی در وب‌سایت Bluetooth SIG مشاهده شده است. این تاییدیه نشان می‌دهد که گوشی هوشمند مورد بحث در آینده، در بازار های مختلفی عرضه خواهد شد. زیرا پایگاه داده بلوتوث SIG، به شماره مدل های مختلفی اشاره می‌کند. این تلفن هوشمند میان رده مقرون به صرفه آینده سامسونگ با شماره مدل های SM-A146U, SM-A146VL, SM-A146W, SM-A146U, SM-A146U1/DS, SM-A146P, SM-A146P/N, and SM-A146P/DSN مشاهده شده است.

تاییدیه بلوتوث SIG

مطابق با گزارش Gizmochina، لیست Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند با نام Galaxy A14 5G عرضه خواهد شد. متاسفانه این تاییدیه به جز عرضه A14 در بازار های مختلف، و نام آن به مشخصات بیشتری اشاره نمی‌کند. اما ما می‌دانیم که این دستگاه از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد. خوشبختانه گزارش های قبلی، برخی از مشخصات A14 5G را فاش کرده اند. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده غول فناوری کره جنوبی به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.0 مجهز خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، Galaxy A14 5G یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است. سامسونگ نیز تصمیم گرفته تا بر خلاف ترند این روز های بازار، به سراغ ناچ U شکل برود. و در نتیجه در این دستگاه خبری از پانچ هول نخواهد بود. از سوی دیگر، شایعه شده که سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های A14 5G می‌توان به برخورداری از درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. انتظار داریم که این گوشی در آینده ای نزدیک معرفی شود. پس با ترنجی همراه باشید، زیرا به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

رندر گلکسی A14 سامسونگ را با ناچ Infinity-U نمایشگر ببینید

 

نظر شما درباره گلکسی A14 5G سامسونگ چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای این تلفن هوشمند منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی