حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید گلکسی A14 سامسونگ همان ناچ قطره‌ای طور را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

پیش از این رندر گلکسی A14 سامسونگ را با ناچ Infinity-U دیدیم. موبایل‌های اقتصادی سامسونگ معمولا از ناچ U شکل استفاده نمی‌کنند بلکه ناچ قطره‌طور یا V (وی) شکل را روی نمایشگر خود دارند. به همین دلیل شایعه قبلی کمی عجیب و البته امیدوارکننده بود. با این حال امروز رندر جدید گلکسی A14 سامسونگ همان ناچ قطره‌ای طور را نشان می‌دهد.

رندر جدید گلکسی A14 سامسونگ

طراحی گوشی هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A14 در قالب رندرهایی منتشر شده است. گفته می شود که این گوشی نیمه اول زمستان ۱۴۰۱ وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

جای تعجب نیست که جانشین گلکسی A13 نام گلکسی A14 را یدک می کشد. شایان ذکر است، سامسونگ ممکن است به زودی تاریخ عرضه گلکسی A14 را اعلام کند و شاید هم بدون مراسم رونمایی خاصی، صرفا با یک اطلاعیه مطبوعاتی معرفی شود.

سامسونگ گلکسی A14 در چندین بازار از جمله هند عرضه خواهد شد. طبق گزارش MySmartPrice، قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 در هند می تواند معادل ۱۸۱ دلار باشد.

به نظر می رسد گلکسی A14 از طراحی جدید سامسونگ استفاده می کند استفاده می کند جزیره دوربین کلی در آن جایی ندارد. اینجا در قاب پشتی گلکسی A14 سه حلقه دوربین کمی بیرون زده را می‌بینیم و یک ماژول فلاش LED در کنار دوربین‌ها وجود دارد.

گلکسی A14 - رندر غیررسمی

گلکسی A14 – رندر غیررسمی

همانطور که بالاتر گفتیم، نمایشگر دارای یک ناچ قطره‌طور برای دوربین سلفی است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش مناسب هستند، اما گوشی دارای چانه (حاشیه لبه پایین) ضخیم است. همچنین لبه سمت راست دکمه های صدا و پاور را در خود جای داده است.

دکمه پاور احتمالا به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. علاوه بر این، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C و خروجی بلندگو در پایین قرار دارند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A14 سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)