حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A14 سامسونگ را با ناچ Infinity-U نمایشگر ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A خود را به‌روز کند. این شرکت ممکن است به‌زودی گلکسی A14 را به‌عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود در هند و سایر بازارها عرضه کند. تاریخ دقیق معرفی گوشی‌های سری گلکسی A مشخص نیست. بااین‌حال، درحالی‌که منتظر اعلام زمان معرفی این دستگاه‌ها هستیم، به‌تازگی رندر گلکسی A14 سامسونگ منتشر شده است که طراحی این گوشی با ناچ Infinity-U نمایشگر و دوربین سه‌گانه با لنزهای جداگانه را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی A14 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A14 در رندرهای فاش‌شده جدید، مشاهده شده است. این تصاویر توسط افشاگر مشهور، Onleaks، با نام مستعار استیو همرستوفر با همکاری Giznext به‌اشتراک گذاشته شده است. رندرها طراحی گوشی هوشمند و همچنین چند مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود گلکسی A14 آینده به‌عنوان جانشین گلکسی A13 وارد بازار شود.

رندر گلکسی A14 سامسونگ

رندر گلکسی A14 سامسونگ

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، گلکسی A14 دارای یک بریدگی U شکل و یک چین کمی ضخیم نمایشگر است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته‌اند که دومی نیز به‌عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می‌کند. پنل پشتی سه لنز دوربین را بدون هیچ ماژولی به‌صورت عمودی روی هم قرار داده است. درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سوراخ‌های بلندگو نیز در پایین دستگاه قرار دارند.

این گزارش می‌افزاید که گلکسی A14 دارای صفحه‌نمایش LCD بزرگ 6.8 اینچی با وضوح +FHD خواهد بود. گوشی هوشمند آینده در رنگ مشکی دیده می‌شود، اما می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

سایر مشخصات کلیدی مانند پردازنده، پیکربندی دوربین، رم، فضای ذخیره‌سازی و ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A14 همچنان یک راز باقی مانده است. همچنین مشخص نیست که آیا برند کره‌ای گوشی هوشمند آینده خود را مانند گلکسی A13 در نسخه‌های 4G و 5G معرفی خواهد کرد یا خیر. بااین‌حال، اطلاعات منتشرشده از اروپا نشان می‌دهد که گلکسی A14 ممکن است فقط در نوع 5G موجود باشد و ارزان‌ترین تلفن 5G این شرکت در سال 2023 خواهد بود.

نظر شما درباره رندر گلکسی A14 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی